تلاش دشمنان برای القای ناکارآمدی نظام

معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: تمام تلاش دشمن بر این است که حقایق را تحریف کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رهبر معظم انقلاب روز سه‌شنبه _سی‌ویکم خردادماه_ در دیدار با عشایر، مهم‌ترین ابعاد جنگ نرم را خاموش یا تضعیف انگیزه‌های دینی در کشور خواندند و افزودند: امروز هر کاری در کشور علیه دین، سنت‌ها، مقدسات و شعائر دینی انجام می‌شود، متکی به یک انگیزه سیاسی و مورد استفاده دشمن است اگرچه ممکن است عامل انجام آن کار از این واقعیت غافل و ناآگاه باشد.

رهبر انقلاب، تضعیف ایمان دینی، تضعیف امید و خوش‌بینی به آینده کشور را از جمله مؤلفه‌های جنگ نرم علیه ملت دانستند و خاطرنشان کردند: القای بدون آینده بودن، بن‌بست و اینکه مسئولان، اداره کشور را بلد نیستند از جمله کارهای بدخواهان ایران است و امروز هر کس مردم را از آینده ناامید، یا ایمان‌های مردم را تضعیف، یا مردم را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند.

ایشان درس مهم شهیدان را درس امید خواندند و خاطرنشان کردند: رزمندگان ما در شرایطی وارد میدان رزم شدند که بر اساس محاسبات عادی امیدی به پیروزی وجود نداشت اما در اثر آن مجاهدت‌های امیدوارانه، جنگ با عزت جمهوری اسلامی و منکوب شدن متجاوزان خاتمه یافت و این یعنی در سخت‌ترین شرایط نیز باید به کمک الهی و همت خود امیدوار بود.

رهبر انقلاب همچنین با تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات بسیج در بخش‌های عشایری، شناسایی و رفع مشکلات عشایر به‌ویژه برنامه‌ریزی و اقدام برای حل مسائل فرهنگی را وظیفه همه مسئولان ذی‌ربط خواندند.

القای ناکارآمدی نظام، ایمان مردم را مورد تهاجم قرار می‌دهد

سیدجلال حسینی، معاون سیاسی سازمان بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب که القای ناکارآمدی مسئولان از دسیسه‌های دشمن است، اظهار کرد: کشور ایران تنها کشوری است که توانسته است مسیر تاریخ را عوض کند؛ تاریخی که به سمت تسلط بی‌دینی بر جهان حرکت می‌کرد توسط انقلاب اسلامی به مسیر احیای دین تغییر مسیر داده و بازگشته است.

وی ادامه داد: از اول انقلاب تمام دشمنان اسلام از غرب و شرق که به حدود ۱۰۰ کشور می‌رسد در مقابل انقلاب ایستادند و هر کاری توانستند انجام دادند.

معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه همواره انقلاب اسلامی به عنوان یک اندیشه مورد تهاجمات سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی بوده است، تصریح کرد: ایران ۱۸۰ برابر کشورهای دیگر مورد تهاجم فرهنگی است. از ۳۰۰ ماهواره‌ای که وجود دارد حدود ۱۱۶ ماهواره با حدود ۲۶۰ شبکه فارسی زبان روی ایران متمرکز شده‌اند و تمام تلاششان این است که ملت ایران را متوقف کنند.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا شده است و مردم این انقلاب را انتخاب کردند، اگر دشمن بتواند مردم را منصرف و ناامید کند موفق شده که نظام را در مقابل خود به زانو دربیاورد و شکست دهد.

حسینی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن بر این است حقایق را تحریف و به ملت ایران اثبات کند که شما نمی‌توانید و موفق نخواهید شد و مسیر شما مسیر درستی نیست و باید مسیرتان را عوض کنید.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه دشمنان طی هشت سال گذشته موفق شدند تهاجمات متعددی به ایران وارد کنند، یادآور شد: تمام تلاش دشمن بر ناامید کردن مردم است اما خوشبختانه دولتی روی کار آمده که اقدامات بسیار مثبتی انجام داده و موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است و در حال عمل جراحی است اما باید بدانیم که این عمل جراحی عوارض دارد.

معاون سیاسی سازمان بسیج اظهار کرد: مسیر دولت قبلی مسیر اشتباه و غلطی بود که این مسیر منجر به بدبختی مردم می‌شد. اما مسیری که دولت سیزدهم در پیش گرفته مسیر درستی است که منجر به تقویت ملت ایران به لحاظ اقتصادی می‌شود تا تکانه‌های دنیا روی آن‌ها اثری نداشته باشد.

وی گفت: اما همگان باید بدانند که هر عمل جراحی عوارضی دارد و برخی از مشکلات موجود به دلیل روند اشتباهی بوده که در دولت قبل پیش گرفته شده بود و نمی‌توان همه این مشکلات را در مدت یک سال و دو سال برطرف کرد.

حسینی ادامه داد: ساختار اشتباهی که در گذشته بوده باید مورد اصلاح قرار می‌گرفت که توسط دولت فعلی در حال اصلاح است، از این‌رو برای نابود کردن ساختار اشتباه گاهی مردم دچار آسیب و نارضایتی می‌شوند اما چاره‌ای نیست و باید این کار انجام شود.

معاون سیاسی سازمان بسیج تصریح کرد: در دولت دوازدهم اصلاحات دردناک شد اما باز هم اصلاحی در راستای اقتصاد کشور صورت نگرفت و اکنون در دولت فعلی به عمل جراحی تبدیل شده و اگر این دولت هم جراحی اقتصادی را انجام نمی‌داد به قطع عضو تبدیل می‌شد.

به گفته وی، مسائل و مشکلات کنونی جزو عوارض جراحی است نه اینکه بگوییم عملکرد اشتباه بوده و ناتوانی وجود داشته است. این عمل باید اجرا شود و دوره نقاهت آن بگذرد.

حسینی افزود: وقتی به مردم القا شود که نظام اسلامی ناتوان است به خودی خود به انقلاب اسلامی و نیز اسلام هم منتقل می‌شود و ایمان مردم را مورد تهاجم قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: البته اقدامات دیگری از جمله توهین به مقدسات توسط برخی سلبریتی‌ها صورت گرفته و در جشنواره کن به بازیگری که فساد اخلاقی داشته است جایزه می‌دهند تا او را مطرح کنند و در مسیر حمله و تضعیف دین مردم قرار دهند؛ از این رو باید حواسمان جمع باشد و همه در صحنه حضور داشته باشند و سعی کنند حقایق را روشن کنند.

کد خبر 583578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.