مسابقات المپیک مظهر اتحاد پنج قاره است

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسابقات المپیک مظهر اتحاد پنج قاره و تجمیع قهرمانان سراسر جهان است،که با رعایت اصل دوستی به مسابقه‌های برابر و صادقانه می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا شمس احسان، در پیامی به مناسبت ۲۳ ژوئن مصادف با روز المپیک این روز را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: تاریخ پر افتخار ورزش پایتخت پر است از نام مردان و زنان بزرگی که در میادین مختلف ورزشی، نام ایران بزرگ را پرآوازه‌تر از قبل کرده‌اند. روز المپیک، همیشه در طول تاریخ برجسته بوده است. این روز به مناسبت گرامی‌داشت تولد بازی‌های المپیک در تاریخ ۲۳ ژوئن ۱۹۴۸ به منظور ارتقا مشارکت در ورزش، صرف نظر از سن، جنس یا توانایی ورزشی و همچنین فرصتی برای تجلیل از ارزش‌های المپیک در سراسر جهان برگزار می‌شود، مسابقات المپیک مظهر اتحاد پنج قاره و تجمیع قهرمانان سراسر جهان است که با رعایت اصل دوستی به مسابقه‌های برابر و صادقانه می‌پردازند. امروز در روز جهانی المپیک، وظیفه خود می‌دانم تا ضمن ادای احترام به از خودگذشتگی، فداکاری و ایثار این روز را به ورزشکارانی که در ادوار مختلف در مسابقات المپیک شرکت کردند، تبریک عرض کنم.

در ادامه این پیام آمده است: شورای اسلامی شهر تهران همواره با حمایت و پشتیبانی از مدیریت شهری در تلاش است با توسعه ورزش همگانی و ارتقا کیفیت خدمات و امکانات ورزشی، زمینه کشف استعدادهای درخشان ورزشی را فراهم کنند، تا فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک، با پرورش این استعدادها، حضور پر رنگ تر و افتخارآمیزی در مسابقات داشته باشند و بتوانند پرچم پر افتخار کشورمان را در بالاترین سطح مسابقات ورزشی جهان، به اهتزاز درآورند.

کد خبر 583572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.