بودجه فدراسیون کشتی "صفر" شد!/درگیری لفظی شدید پولادگر و دبیر بر سر منابع مالی

پس از درگیری لفظی سیدمحمد پولادگر و علیرضا دبیر بر سر منابع مالی کشتی، بودجه این فدراسیون روی صفر تعیین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد پولادگر، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش‌وجوانان، امروز جلسه‌ای با چند رئیس فدراسیون در خصوص بودجه فدراسیون‌های ورزشی داشت؛ اما درگیری پیش‌آمده میان او و علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی باعث شد تا جلسه با رؤسای فدراسیون‌های دیگر لغو شود.

طبق شنیده‌ها، مجلس بودجه ۷۰ میلیاردی را برای کشتی در نظر گرفته و سیدمحمد پولادگر نیز بر این باور بود چون کشتی این بودجه را می‌گیرد، نیازی ندارد از وزارت ورزش‌وجوانان بودجه‌ای دریافت کند که بر همین اساس بودجه کشتی، صفر شد.

علیرضا دبیر در اوایل جلسه امروز، گزارشی از ساخت و سازهای انجام شده در آزادی و برنامه‌های این فدراسیون ارائه کرد که پولادگر بعد از شنیدن تمام صحبت‌های دبیر اعلام کرد بودجه این فدراسیون صفر خواهد شد، چراکه فدراسیون بودجه خود را از مجلس دریافت کرده است. این موضوع باعث شد تا درگیری شدید لفظی بین دبیر و پولادگر پیش بیاید.

سال گذشته علیرضا دبیر بودجه ۵۰ میلیاردی را درخواست کرده بود که مسعود سلطانی‌فر، وزیر سابق ورزش‌وجوانان اعلام کرد بودجه ۳۸-۹ میلیاردی تصویب شود و در مقابل کمک‌هایی به کشتی نیز خواهد شد.

علیرضا دبیر امروز در جلسه با معاون وزیر اعلام کرده بیش از ۳۰ میلیارد در کشتی هزینه کرده در حالی که علی‌الحساب سه میلیارد تومان به حساب این فدراسیون واریز شده است.

کد خبر 583539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.