لزوم پلمب سریع پاساژ شکری در چهارباغ عباسی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در سال‌های گذشته گزارش‌هایی در مورد آسیب‌پذیری یکی از پاساژهای قدیمی (مجتمع شکری) محدوده چهارباغ به مراجع مربوطه ارائه داده بودیم، لذا ضابط قضایی باید هرچه سریع‌تر برای پلمب این پاساژ اقدام کند.

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فرسوده شدن ساختمان پاساژ شکری در محدوده چهارباغ عباسی اصفهان، اظهار کرد: این مکان قدمت زیادی دارد و در گذشته نیز با توجه به نوع ساخت پاساژ اخطارهایی به مالک داده شده بود و جزو مکان‌های آسیب‌پذیر شهر اصفهان شناخته شد، لذا لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ایمن‌سازی و نوسازی آن اقدام شود تا حادثه‌ای مانند متروپل آبادان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش حادثه داده شده است، ادامه داد: این گزارش مبنی بر ترک برداشتن سقف ورودی پاساژ شکری در محدوده چهارباغ عباسی اصفهان بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی پس از مراجعه به این محل و بررسی موقعیت و شرایط موجود این پاساژ اخطارهای لازم را به کسبه دادند و نوار خطر برای جلوگیری از ورود شهروندان به این پاساژ قدیمی کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در حالی انجام شده است که روز گذشته با مراجعه به محل شاهد بودیم افرادی که از قبل مشغول به کار در این پاساژ بودند همچنان به کار خود ادامه می‌دهند و وضعیت پاساژ نیز به همان شکل قبل باقی مانده است.

آتشپاد مطلبی با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته گزارش‌هایی در مورد آسیب‌پذیری پاساژ شکری به مراجع مربوطه ارائه داده بودیم، گفت: بار دیگر اخطارهای لازم به کسبه این پاساژ قدیمی داده و نوار خطر کشیده شده است، البته بسته شدن و پلمب کامل این پاساژ مربوط به ضابط قضائی است.

وی در خصوص اهمیت پلمب سریع پاساژ شکری، اظهار کرد: همکاران در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به دلیل اینکه ضابط قضائی نیستند، نمی‌توانند پاساژ را پلمب کنند، به همین جهت روز گذشته پیگیری‌های لازم انجام شد تا ضابط قضائی بتواند به سرعت برای پلمب این پاساژ اقدام کند.

کد خبر 583538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.