ساپینتو گرسنه مقام قهرمانی/می‌خواستم مربی ایرانی بیاورم اما به‌خاطر هجمه‌ها منصرف شدم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرار بود با مجیدی ادامه دهیم و بعد از اینکه هجمه‌ها برای جایگزینی یک سرمربی ایرانی افزایش یافت، سراغ ۴۰ گزینه خارجی رفتیم و در نهایت با ساپینتو به توافق رسیدیم‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز مراسم معارفه رسمی ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تهران با حضور اصحاب‌رسانه در محل هتل اسپیناس‌پالاش برگزار شد و ساپینتوی پرتغالی در مقابل دوربین‌ها، قرارداد خود را با استقلال امضا کرد و رسماً هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در این مراسم ابتدا در رابطه با جدایی فرهاد مجیدی برای نخستین‌بار توضیح داد و اظهار کرد: فرهاد مجیدی در یک‌ماه گذشته من را خیلی اذیت کرد، اما فوتبال حرفه‌ای همین است. او تشخیص داد که در کشور دیگری سرمربی تیمی دیگر باشد، به تصمیمش احترام می‌گذاریم، ما هم برای موفقیت استقلال از تلاش نخواهیم ایستاد و حرکت‌مان را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه قصد داشتم سرمربی ایرانی دیگری را جایگزین مجیدی کنم، افزود: تمایل من این بود که با آقای مجیدی ادامه دهیم اما این اتفاق نیفتاد. تمایل داشتم که فصل جدید را هم با یک مربی ایرانی قهرمان شویم. شفاف‌تر از این ندارم که بگویم. اما هجمه‌ها باعث شد که مربی ایرانی که به ما قول همکاری داده بود منصرف شود؛ ولی ایرادی ندارد. آسمان استقلال همیشه آبی است و هرگز احساس ضعف نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مذاکرات برای توافق با سرمربی جدید خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاق، مذاکرات با مربیان خارجی را آغاز کردیم؛ ۴۰ مربی در فهرست ابتدایی ما بودند که افراد امین من بدون وقفه این مذاکرات را ادامه دادند و در نهایت منجر به قراردادی شد که امروز سرمربی استقلال در این مراسم حضور دارند.

آجرلو، ساپینتو را به هواداران معرفی کرد و گفت: سرمربی استقلال سابقه کار در حدود هفت کشور مختلف را دارد. در نخستین مکالمه به‌صورت مجازی و تصویری بر روی دو موضوع با یکدیگر اشتراک داشتیم. او گفت که من گرسنه قهرمانی هستم، من نیز اعلام کردم با اینکه قهرمانی را تجربه کرده‌ام هنوز هم تشنه قهرمانی هستم.

وی با قول ساخت یک ورزشگاه برای استقلال خاطرنشان کرد: یک خبر خوب دیگر هم بدهم که شش ماه است که برای ساختن ورزشگاه اختصاصی استقلال کار کرده‌ایم. طراحی ساخت این ورزشگاه توسط یک تیم فرانسوی در حال انجام است و ما روز پانزدهم تیرماه این طرح را دریافت خواهیم کرد. من دستور این ورزشگاه را دو ماه پیش از رئیس‌جمهور گرفتم.

کد خبر 583530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.