آرزو داشتم سرمربی استقلال شوم!/ به‌دنبال ‌کسب ۴ قهرمانی هستم

ریکاردو ساپینتو گفت: رویای حضور در استقلال را داشته‌ام و از امروز به‌دنبال ‌کسب چهار قهرمانی با استقلال هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از عقد قرارداد رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال به‌عنوان سرمربی فصل آینده این تیم، امروز در حضور اصحاب‌رسانه، مراسم معارفه ساپینتو در هتل اسپیناس‌پالاس برگزار و این مربی پرتغالی به‌طور رسمی به هواداران استقلال معرفی شد.

ساپینتو در این مراسم در خصوص استقلال و حضور در تیم جدیدش، اظهار کرد: خوشحالم که اینجا هستم، استقلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان است و نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار دارد. تیمی که همیشه به برنده شدن عادت دارد، همینطور که فصل گذشته قهرمان لیگ شد و در بازی‌هایش به‌صورت متوالی به پیروزی دست پیدا می‌کرد.

وی افزود: همیشه رؤیای اینجا بودن را داشتم و می‌توانم بگویم که یکی از بهترین لحظات و تجارب زندگی من امروز اتفاق افتاد. امیدوارم یک قهرمانی دیگر را کنار هم رقم بزنیم. از اینجا به همه هواداران استقلال می‌گویم که همیشه روحیه جنگنده‌بودن را در تمامی مسابقات حفظ خواهیم کرد.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مسئولیت خطیری بر گردن ما قرار دارد و همه تیم‌ها تلاش خواهند کرد که به قهرمانی برسند و مطمئناً برابر ما جنگنده‌تر بازی خواهند کرد، باید بیشتر از همیشه آماده باشیم و حس جنگندگی را از چیزی که وجود داشته بیشتر کنیم. دلیل پیروزی استقلال لیاقتش برای کسب امتیازات کامل بوده و توانایی داریم که باز هم در ادامه راه پیروز باشیم.

ساپینتو در خصوص تلاش آبی‌ها برای تکرار قهرمانی عنوان کرد: وقتی که بازیکنان برای روز اول می‌آیند باید خیلی اشتیاق داشته باشند تا برنده باشیم و این روند را همیشه ادامه بدهند. آنان مزه قهرمانی را چشیده‌اند، این خیلی دلچسب است و نمی‌خواهیم آن را از دست بدهیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه به‌دنبال کسب چهار قهرمانی با استقلال است گفت: همان‌طور که گفتم همه ما می‌دانیم که چالش خیلی بزرگی پیش رو داریم و به آقای مدیرعامل گفته‌ام از من نخواهید که کار خاصی انجام بدهم، اما فقط می‌خواهم برای استقلال چهار قهرمانی به‌دست بیاورم.

کد خبر 583528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.