عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم تیرماه

در این بسته خبری از آتش‌سوزی آبشار مصنوعی ناهارخوران گرگان تا اتمام عملیات احداث ایستگاه‌ قطار شهری قرچک و اضافه شدن ۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری ساوه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

برپایی غرفه‌های سلامت در بوستان‌های شهر قدس

سعید شهلی، شهردار شهر قدس گفت: به منظور اهمیت غربالگری و شناسایی افراد مبتلا به بیماری‌های واگیردار، شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس غرفه‌های سلامت را در بوستان‌های شهر قدس برپا کرد.

آتش‌سوزی آبشار مصنوعی ناهارخوران گرگان

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: ساعت ۱۴:۳۷ امروز (چهارشنبه) آتش سوزی آبشار مصنوعی صخره‌ای در ناهارخوران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله دو تیم عملیاتی اطفا حریق از ایستگاه ۲ و ۶ با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

اتمام عملیات احداث ایستگاه قطار شهری قرچک

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک گفت: عملیات احداث ایستگاه قطار شهری قرچک با چهار میلیارد ریال اعتبار به پایان رسید.

درخواست ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به شهرداری روانسر رسیده است

فرهاد تاب‌زر، شهردار روانسر گفت: در راستای جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال تاکنون پنج سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی درخواست‌های خود را با حجم سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی به این شهرداری ارائه داده‌اند.

پیشرفت ۵۰ درصدی تأسیسات زیرساختی شهرک صنوف مزاحم در ساوه

حسن افشاری، معاون عمرانی شهرداری ساوه گفت: تأسیسات زیرساختی پروژه شهرک صنوف مزاحم ساوه بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اضافه شدن ۶ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری ساوه

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: تنگناهای اقتصادی مانع ارائه خدمات بهینه و مطلوب حوزه‌های مدیریت شهری به شهروندان نشده است.

شهر پدیده پسماند؛ «تفکیک زباله از خانه» با اجرای «اردکان پلاس

«احمد رضا متالهی اردکانی، شهردار اردکان از آغاز گام اول طرح «اردکان پلاس» در مسیر شهر پدیده پسماند با آموزش شهروندان در چند محله این شهر تاریخی به صورت پایلوت خبر داد.

گلخانه شهرداری سرعین پشتوانه‌ای برای افزایش سرانه فضای سبز

صاحبعلی رام، شهردار سرعین گفت: گلخانه شهرداری سرعین پشتوانه‌ای برای افزایش سرانه فضای سبز است.

کد خبر 583521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.