توجه به زیباسازی پیرامون مساجد شهرداری منطقه ۹

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: یکی از طرح‌های در دستور کار این منطقه، اجرای طرح عملیات زیباسازی و روان‌سازی پیرامون مساجد است‌.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زیباسازی اطراف مساجد شامل دیوارنگاره، نورپردازی ویژه، ساماندهی ورودی مساجد، ایجاد جذابیت، احداث محوطه و پاتوق می‌تواند فضای معنوی خوبی را برای افراد ایجاد کند.

وی تصریح کرد: هدف از این پروژه، متمایز جلوه دادن مساجد از سایر ساختمان‌ها از جمله تجاری و مسکونی است تا شهروندان فارغ از دغدغه‌های روزمره و با آرامش خاطر بتوانند با خداوند راز و نیاز کنند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مساجد به عنوان خانه خدا، از شأن و منزلت بالایی برخوردار است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه در شش ماهه دوم سال و با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال به مدت دو ماه اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در ابتدای این عملیات زیباسازی ورودی مسجد امام سجاد (ع) واقع در خیابان آتشگاه، مسجد امام علی (ع) واقع در خیابان قدس و مسجد حبیب‌ابن‌مظاهر واقع در خیابان کهندژ به منظور زیباسازی و روان‌سازی عبور و مرور پیرامون مساجد در دستور کار قرار گرفته است.

قاضی‌عسگر اظهار کرد: امیدوارم با انجام اقداماتی مؤثر و کارآمد در فواصل زمانی معین زمینه رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان منطقه ۹ فراهم شود.

کد خبر 583514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.