این خودروی الکتریکی برنده جایزه بهترین طراحی شد

خودروی الکتریکی تویوتا کامپکت کروزر به عنوان یک مدل AWD با چراغ‌های ال‌ای‌دی، صفحه‌های لغزنده بزرگ، گلگیرهای مربعی و فاصله کافی از سطح زمین برنده جایزه بهترین طراحی از سوی مجله Auto&Design شد.

دانلود صوت

این شرکت در حال حاضر تصاویر خارق العاده‌ای از این خودرو ارائه کرده است. Compact Cruiser جایزه طراحی خودرهای مفهومی سال ۲۰۲۲ را توسط مجله Auto&Design دریافت کرد. اکنون تویوتا با انتشار تصاویر و رندرهای بیشتر از این خودروی الکتریکی، جزئیات بیشتری از آن را در اختیار ما قرار داده است.

این خودرو که توسط مرکز توسعه طراحی تویوتا اروپا در نیس فرانسه طراحی شده است، برخی از ویژگی‌های نسل اول لندکروزر تویوتا و خودروی الکتریکی FJ Cruiser. Compact Cruiser تویوتا را به ارث برده است. این خودروی الکتریکی احتمالاً به عنوان یک مدل AWD (چرخ‌های دائم متحرک) عرضه خواهد شد. چراغ‌های ال‌ای‌دی، صفحه‌های لغزنده بزرگ، گلگیرهای مربعی و فاصله کافی از سطح زمین برخی از ویژگی‌های برجسته Compact Cruiser EV هستند.

این خودرو دارای یک نردبان کناری و یک قفسه سقفی سفارشی است که ترکیبی از استحکام و فشردگی را ارائه می‌دهد. تویوتا می‌گوید مشتریان هدف این خودروی مفهومی، ساکنان شهری و آن‌ها که اوقات فراغت خود را در فضای باز می‌گذرانند، هستند. تویوتا ۳۰ سال است در حال تحقیق بر روی فناوری خودروهای الکتریکی می‌باشد. این شرکت می‌گوید هدف این تحقیقات ارائه خودروهایی با آلایندگی صفر است. خودروی Compact Cruiser نمونه کاملی از این ویژگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در خصوص زمان ارائه این خودروی مفهومی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

کد خبر 583504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.