جوانان ملی‌پوش در اسلوونی اردو خواهند زد

تیم ملی والیبال جوانان ایران، ششمین اردوی آماده‌سازی خود را در کشور اسلوونی برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون والیبال، براساس برنامه‌ریزی و سیاست‌های کلان فدراسیون والیبال هر یک از تیم‌های ملی در هر رده سنی در دو بخش مردان و زنان برای کسب تجربه و آمادگی بیشتر برای حضور شایسته در رقابت‌های بین‌المللی سال ۲۰۲۲، یک اردوی تدارکاتی برون‌مرزی همراه با چند بازی تدارکاتی در خارج از ایران برگزار خواهند کرد.

ملی‌پوشان جوان والیبال ایران به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا که از _سی‌ویکم مرداد تا هفتم شهریورماه_ در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

همچنین در راستای پشتوانه‌سازی حرفه‌ای و قدرتمند برای سال‌های آینده تیم ملی بزرگسالان با توجه به پتانسیل خوب جوانان والیبال ایران، این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا شرکت خواهد کرد و برابر تیم‌های قدرتمند شرکت کننده در این مسابقات، رقابت می‌کند.

پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان از _بیست‌وسوم خردادماه_ در سالن آزادی فدراسیون والیبال آغاز شده است و تمرینات همچنان ادامه دارد. ششمین اردوی آماده‌سازی این تیم از _چهارم تیرماه_ با حضور ۱۶ بازیکن در کشور اسلوونی برگزار خواهد شد.

شاگردان غلامرضا مومنی‌مقدم در این اردوی برون‌مرزی علاوه بر پیگیری تمرینات خود، هشت مسابقه دوستانه با تیم‌های ملی زیر ۲۰ سال اسلوونی، اتریش، بحرین و برزیل (هر تیم دو دیدار) برگزار خواهند کرد.

جلسات آنالیز، تمرینات توپی و بدنسازی بخشی از مهم‌ترین برنامه‌های این تیم در اردوی اسلوونی برای کسب آمادگی هر چه بیشتر برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا است که تا پانزدهم تیرماه ادامه دارد.

کد خبر 583440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.