برداشتن فاصله بین مردم و مسئولان با برگزاری میز خدمت

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان از برگزاری میز خدمت این منطقه همزمان با نماز جمعه این هفته در مصلای رهنان خبر داد و گفت: یکی از اهداف برگزاری میز خدمت و رفتن تیم شهری بین مردم به جای مراجعه شهروندان به شهرداری، تکریم ارباب رجوع و برداشتن فاصله بین مردم و مسئولان شهری، شفافیت و پاسخگویی است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری منطقه دو در هر روز کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته پاسخگوی شهروندان است، اما با توجه به کارکرد اصلی میز خدمت که پاسخگویی، ارتقای رضایت ارباب‌رجوع، بهبود و رفع درخواست‌های مردم است، میز خدمت منطقه دو شهرداری اصفهان از ساعت ۱۲ تا ۱۵ روز جمعه _سوم تیرماه_ در این محل مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعضی از مشکلات مردم بین منطقه‌ای است، اظهار امیدواری کرد: برگزاری میز مشترک بین منطقه‌ای به رفع مشکل شهروندان کمک زیادی کند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تفکیک زمین‌های کشاورزی، صدور پروانه واحدهای شهرسازی، سرمایه‌گذاری امن، آسفالت معابر، توسعه شهری، رفع مزاحمت‌های شغلی، کمیسیون ماده ۱۰۰، توسعه محله‌ها و افزایش سرانه ورزشی، توسعه پارک‌ها و فضای سبز را از جمله مطالبات مردمی مطرح شده در میز خدمت دانست و گفت: میز خدمت موجب تسهیل امور و صرفه‌جویی در وقت ارباب‌رجوع می‌شود.

وی ادامه داد: با برگزاری میز خدمت در دل محله‌ها و مساجد و مصلی‌ها علاوه بر مشاوره به مردم جهت دریافت خدمت بهتر به تسهیل و تسریع در انجام امور آنها کمک می‌کنیم و با بالا بردن راندمان خدمت سعی در احیای حقوق عامه مردم و سهولت امور شهری داریم.

صیرفی‌نژاد تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری میز خدمت و رفتن تیم شهری بین مردم به جای مراجعه شهروندان به شهرداری، تکریم ارباب رجوع و برداشتن فاصله بین مردم و مسئولان شهری، شفافیت و پاسخگویی است.

وی افزود: میز خدمت جلوه‌ای از تحقق حقوق شهروندی در جامعه و پاسداشت کرامت انسانی است که در آینده آثار مثبتی از جمله اعتماد به مسئولان را به‌همراه دارد.

کد خبر 583382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.