رنگ‌آمیزی ۱۵۰ سرعتکاه در شهر خمین

سرپرست شهرداری خمین با بیان اینکه ۱۵۰ سرعتکاه سطح شهر در سه ماهه نخست سال جاری رنگ‌آمیزی شده است، گفت: امسال ۴۴۸ مترمربع خط‌کشی عابر پیاده در ۱۴ معبر شهری انجام شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص عملکرد شهرداری در سه ماهه نخست شهرداری سال جاری، اظهار کرد: طی سه ماهه نخست امسال ۴۴۸ مترمربع خط‌کشی عابر پیاده در ۱۴ معبر شهری انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ سرعتکاه سطح شهر در سه ماه نخست امسال رنگ‌آمیزی شده است، افزود: ۳۰۲ پروانه فعالیت برای تمام ناوگان فعال گازوئیلی و بنزینی صادر و ۳۲۰ پروانه فعالیت نیز تمدید شده است.

سرپرست شهرداری خمین با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال ۱۱۰ تابلو و علائم ترافیکی و هفت چراغ راهنمایی و رانندگی در سطح شهر نصب شده است، خاطرنشان کرد: حدود ۲۶۷۳ برگه معاینه فنی خودروهای سبک در سه ماهه اول سال جاری صادر و ۲۳۲ دفترچه تاکسی و کارت وانت‌بار صادر شده است.

احمدی با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه آزادسازی و ساخت‌وساز، گفت: دیوارکشی مغازه تخریبی (ملک آقای مهاجری) واقع در خیابان امام خمینی (ره) با هدف بهبود منظر شهر اجرا شده است.

سرپرست شهرداری خمین افزود: به منظور زیباسازی محیط شهری، آراستگی و پاکیزگی معابر، شست‌وشوی جداول و المان‌های شهری قسمت جنوبی شهر انجام شد و پاکسازی سایر نواحی شهر در دستور کار قرار دارد.

احمدی تاکید کرد: لکه‌گیری آسفالت خیابان سردار جنگل به مساحت ۱۴۷ مترمربع و لکه‌گیری آسفالت اطراف میدان طبیعت به مساحت ۹۰ مترمربع نیز اجرا شده است.

کد خبر 583353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.