وضعیت پیچیده تمدید ستاره‌های رئال

رئال مادرید هنوز وضعیت دو هافبک اسپانیایی خود را جویا نشده و نمی‌خواهد تصمیمی عجولانه برای تمدید قرارداد با آن‌ها بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید پس از به خدمت گرفتن اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر، توجه خود را بر روی تمدید قرارداد ستاره‌های خود معطوف کرده تا بتواند از خروج رایگان آن‌ها از مادرید جلوگیری کند.

در حالی که باشگاه رئال مادرید قبلاً به لوکا یوویچ و ماریانو گفته است در این تیم آینده‌ای ندارند، هنوز وضعیت دو هافبک اسپانیایی این تیم مشخص نیست. مارکو آسنسیو و دنی سبایوس دو بازیکنی هستند که هر کدام یک سال دیگر با رئال قرارداد دارند اما هنوز هیچ پیشنهادی برای تمدید به آن‌ها ارسال نشده است.

دو هافبک اسپانیایی تنها بازیکنان مادریدی هستند که قراردادشان در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، چرا که از سوی دیگر هیچ شکی در مورد تمدید قرارداد کریم بنزما و ناچو وجود ندارد و آینده این دو بازیکن در باشگاه تضمین شده است. آنها به زودی قراردادهای جدیدی را امضا خواهند کرد، در حالی که تونی کروس منتظر است تا قبل از امضای قرارداد یک ساله وضعیت بدنی خود را بررسی کند.

آسنسیو فصل را به عنوان سومین گلزن برتر باشگاه به پایان رساند و سبایوس بیشتر زمان خود را صرف غلبه بر مصدومیت کرد. هر دوی آنها مشتاق بازی برای رئال هستند، به خصوص که جام جهانی قطر در پیش است و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا به بازی تیم ملی دعوت شوند. با این حال واضح است که رقابت در باشگاه رئال مادرید اصلاً ساده نیست و این دو بازیکن کار سختی در پیش خواهند داشت.

رئال مادرید هنوز وضعیت دو هافبک اسپانیایی خود را جویا نشده و نمی‌خواهد تصمیمی عجولانه برای تمدید قرارداد با آن‌ها بگیرد. در حال حاضر هر دو بازیکن در مورد پیشنهادات خارجی نیز با نمایندگان خود در تماس هستند. رئال مادرید به صراحت اعلام کرده است که اجازه خروج رایگان هیچیک از دو بازیکن خود را نخواهد داد.

برخلاف تابستان‌های گذشته، رئال مادرید پس از جدایی اشرف حکیمی، سرخیو رگیلون، رافائل واران و آلوارو موراتا دیگر نیازی به ذخیره پول ندارد و به راحتی در پنجره جاری تصمیمات خود را می‌گیرد. پس از جدایی ایسکو، گرت بیل و مارسلو با وجود امضای قرارداد با شوامنی و رودیگر و قراردادهای جدید وینیسیوس، رودریگو و ادر میلیتائو، دستمزدهای پرداختی رئال کاهش یافته و پرز به خوبی وضعیت مالی را مدیریت کرده است.

کد خبر 583319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.