ارائه مشاوره حقوقی و خدمات روانشناسی در کلینیک تخصصی حقوق خانواده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: افتتاح کلینیک تخصصی حقوقی خانواده موضوع موضوع بسیار مهمی است زیرا این مرکز با محوریت خانواده اقدام به مشاوره حقوقی و خدمات روانشناسی می‌کند که این امر جدا از ارتقای سلامت روان افراد باعث ارتقای اطلاعات حقوقی جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام نجفی ظهر امروز سه‌شنبه_ سی‌ویکم خرداد ماه_ در آئین گشایش کلینیک تخصصی حقوقی خانواده، اظهار کرد: افتتاح کلینیک تخصصی حقوقی خانواده موضوع موضوع بسیار مهمی است زیرا این مرکز با محوریت خانواده اقدام به مشاوره حقوقی و خدمات روانشناسی می‌کند که این امر جدا از ارتقای سلامت روان افراد باعث ارتقای اطلاعات حقوقی جامعه می‌شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با همکاری کانون وکلای دادگستری استان اصفهان برای راه‌اندازی کلینیک تخصصی حقوقی خانواده به رسالت اجتماعی خود عمل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای علمی گروه‌های حقوقی و روانشناسی دانشگاه‌های آزاد استان اصفهان، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که تعامل بیشتر و سازنده‌تری با کانون وکلای دادگستری استان اصفهان داشته باشیم و اعلام آمادگی می‌کنیم که دفاتر دیگر این کلینیک با توجه به ظرفیت بالای علمی دانشگاه‌های آزاد واحد لنجان، فولادشهر و شاهین در رشته حقوق و روانشناسی، در این شهرها شروع به کار کند، به‌ویژه در شهر شاهین‌شهر به دلیل جمعیت بالای مهاجر آن، لازم است این کلینیک هر چه سریع‌تر در این شهر تأسیس شود.

لزوم راه‌اندازی کلینیک خانواده در شهرستان‌های استان اصفهان

اکبر پیرستانی، معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ادامه این مراسم، اظهار کرد: این کلینیک به‌صورت خیرخواهانه فعالیت خود را آغاز کرد و امیدواریم کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با توجه به ظرفیت بالایی که دارد ما را در مورد ایجاد مدارس حقوقی دانشگاه آزاد در حوزه مهارتی یاری کند.

وی با بیان اینکه مدارس حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال تربیت وکیل نیست، افزود: کلینیک تخصصی حقوقی خانواده یک ظرفیت ملی است که باید در تمام شهرستان استان اصفهان راه‌اندازی شود و به نظر بنده شهرستان‌های استان اصفهان بیش از شهر اصفهان نیاز به راه‌اندازی کلینیک تخصصی حقوق خانواده دارند.

کد خبر 583283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.