تمدید طرح حمایت از خیابان‌های دیجیتال در شورای شهر تورنتو

شورای شهر تورنتو به تمدید حمایت مالی فوری از برنامه «دیجیتال مین استریت» تا سال ۲۰۲۳ رأی داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در راستای حمایت از بهبود اقتصادی مداوم در تورنتو، شورای شهر از طرح ارائه‌شده توسط شهردار و معاون وی برای تخصیص کمک‌های مالی تا سقف سالانه ۵۵۰ هزار دلار به تابیا (TABIA، انجمن بهبود مناطق تجاری تورنتو) طی سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ رأی مثبت داد تا حمایت‌های حیاتی برای حفظ مشاغل خیابان اصلی شهر پابرجا بماند.

«دیجیتال مین استریت (Digital Main Street)» یا «خیابان اصلی دیجیتال»، در سال ۲۰۱۶ توسط شورای شهر تورنتو و تابیا راه‌اندازی شد تا به کسب‌وکارهای خیابانی کمک کند عملیات خود را با ابزارها و منابع آسان برای استفاده توسعه دهند. این طرح که متعلق به تابیا است و تحت مدیریت آن قرار دارد، در حال حاضر بخشی از برنامه حمایت مستمر شورای شهر در راستای بهبودی قوی پس از همه‌گیری کووید -۱۹ برای تورنتو محسوب می‌شود.

دیجیتال مین استریت در سال ۲۰۲۱ با مشارکت گروه خدمات دیجیتالی خود شامل تیم‌هایی متشکل از دانشجویان آموزش‌دیده و تازه فارغ‌التحصیل شدگانی که دارای دانش فناوری قوی و مهارت‌های بازاریابی دیجیتال برای ارائه به صاحبان کسب‌وکارها هستند، همچنین برگزاری مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی، به حدود دو هزار کسب‌وکار در تورنتو کمک کرد. تداوم پرداخت بودجه توسط شورای شهر تورنتو به این برنامه به تأمین هزینه‌های مرتبط با تداوم پیاده‌سازی آن کمک خواهد کرد.

اجراکنندگان دیجیتال مین‌استریت در دوره ۲۰۲۲-۲۰۲۳ بر حمایت از کسب‌وکارها در مناطق محروم تورنتو متمرکز خواهند بود که در حال حاضر تحت حمایت مناطق بهبود کسب‌کارها (BIAs) قرار ندارد. مجریان این برنامه در دفتر اصلی منطقه بهبود کسب‌وکار شهر در زمینه برنامه‌های گوناگون موجود برای مشاغل کوچک، تحت آموزش قرار خواهند گرفت تا بهتر و بیشتر بتوانند کسب‌وکارهایی را که با آن‌ها سروکار دارند از این حمایت‌ها و فرصت‌ها در دسترس آگاه کنند. این رویکرد برای استفاده کامل از نقاط تماس مستقیم کارکنان گروه خدمات دیجیتال مین دیجیتال استریت با اپراتورهای تجاری محلی در جوامع خود طراحی شده است.

شورای شهر تورنتو در راستای فراهم آوردن پشتیبانی هدفمند از کسب‌وکارهای کوچک، از سال ۲۰۱۸ به‌واسطه تابیا برای گروه‌های خدمات دیجیتال برنامه مذکور بودجه ارائه کرده است. این سرویس در ابتدا بر BIA متمرکز بود، اما از آن زمان به بعد گسترش یافت تا بتواند به مشاغل خیابانی اصلی در محله‌های شهر کمک کند.

دیجیتال مین استریت درحال‌حاضر دارای حداکثر ۱۰ گروه خدمات دیجیتال برای ارائه خدمات به مشاغل در تورنتو است که کارگاه‌های آموزشی دو هفته‌ای برگزار می‌کنند. علاقه‌مندان به ایجاد فروشگاه‌های آنلاین برای مشاغل کوچک مستقل و هنرمندان می‌توانند بدون پرداخت هزینه برای دریافت مشاوره و کمک از گروه خدمات دیجیتال این برنامه در دوره ShopHERE ثبت‌نام کنند.

شهردار تورنتو در این زمینه گفت: «ما بی‌وقفه کار می‌کنیم تا مطمئن شویم تورنتو قوی‌تر از همیشه برمی‌خیزد. در سال ۲۰۲۱، دیجیتال مین استریت به کمک به کسب‌وکارها در سراسر شهر ادامه داد تا فعالیت‌های خود را گسترش دهد و به آن‌ها کمک کرد آنلاین شوند تا بتوانند پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند. ما به‌عنوان یکی دیگر از راه‌های مهم شهر برای حمایت از بهبودی پس از همه‌گیری این برنامه را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرده‌ایم، من کسب‌وکارهای کوچک را تشویق می‌کنم که ببینند آیا واجد شرایط شرکت در دوره‌های این برنامه هستند یا خیر.»

معاون شهردار تورنتو نیز تمدید بودجه دیجیتال مین استریت تا سال ۲۰۲۳ را توسط شورای شهر گامی مهم در حمایت از مشاغل محلی معرفی و تمرکز روی کسب‌وکارهای فعال در مناطقی را که تحت حمایت مناطق بهبود کسب‌وکارها نیستند بسیار مهم تلقی کرد چراکه باعث می‌شود این کسب‌وکارها به‌واسطه شورای شهر از حمایت‌ها و فرصت‌های در دسترس آگاه‌تر شوند.

مدیر اجرایی شورای شهر تورنتو نیز ضمن ابراز خوشحالی از تداوم تخصیص بودجه به برنامه مذکور تا سال ۲۰۲۳، حمایت از دیجیتالی شدن مشاغل محلی را پایه و اساس دیجیتال مین استریت و برای دنیای پس از همه‌گیری حیاتی دانست و گفت: «من هیجان زده هستم که تابیا می‌تواند تا سال ۲۰۲۳ به ارائه این خدمات ادامه دهد و از مشاغل کوچک در شهر حمایت کند.»

کد خبر 583128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.