آسفالت محور ۱۳ کیلومتری گلشهر در توان شهرداری نیست

شهردار گلشهر گفت: زیرسازی و آسفالت محور ۱۳ کیلومتری گلشهر با وجود بودجه عمرانی ۱۰ میلیارد تومانی در کوتاه‌مدت و حتی میان‌مدت ممکن نیست.

مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گلشهر شهری خطی است که در نوع خود در استان اصفهان کم‌نظیر بوده و از ادغام چهار روستا تشکیل شده است. تأمین کامل زیرسازی و آسفالت محور ۱۳ کیلومتری گلشهر با وجود بودجه عمرانی ۱۰ میلیارد تومانی در کوتاه‌مدت و حتی میان‌مدت ممکن نیست.

وی افزود: شهر گلشهر به دلیل مجاورت با دشت شمال با مشکل ریزگردها مواجه است و با وزش باد یا طوفان ریزگردها محله ورزنه و فیلاخص را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

شهردار گلشهر با بیان اینکه فرونشست زمین در گلشهر علاوه بر ساختمان‌های مسکونی، زمین‌های کشاورزی را نیز تحت تأثیر قرار داده است، خاطرنشان کرد: خواستار تخصیص حقابه کشاورزان از محل سد کوچری یا ارائه تسهیلات برای اجرای روش‌های نوین آبیاری هستیم.

محمودی با اشاره به مصوبه سال ۱۳۹۸ شورای عالی محیط‌زیست کشور، تاکید کرد: درحال‌حاضر بحث اصلاح حریم شهر گلشهر جهت افتتاح شهرک صنعتی به کارگروه زیربنایی استان رسیده است.

وی با اشاره به اجرای عدالت توزیعی در محلات مختلف شهر و رسیدگی به مناطق کمتر توسعه‌یافته، گفت: گلشهر ۵۳۴ هزار مترمربع معبر خاکی دارد و لازم است با تعریف شاخص‌ها و معیارهای جدید و تخصیص قیریارانه‌ای شرایط را برای توسعه شهر فراهم کنیم.

کد خبر 583115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.