از قتل پدر به دست فرزندان خود تا قتل همسر قبل از طلاق با شلیک گلوله

قتل فجیع پدر به دست فرزندان خود، آدم‌ربایی ۳۰ دقیقه‌ای، بازداشت هشت مرد که به دنبال گنج بودند، سقوط کارگر ۳۴ ساله از طبقه دوم ساختمان، قتل یک زن قبل از طلاق با شلیک گلوله و قتل هولناک پیمانکار معدن را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ سیدجعفر جوانمردی فرمانده انتظامی بندرانزلی، اظهار کرد: درپی اعلام خبر نزاع و درگیری منجر به قتل در حوزه کلانتری ۱۳ بندرانزلی، با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو برادر به علت اختلافات و درگیری‌های شدید خانوادگی، پدر ۵۰ ساله خود را با استفاده از اسلحه شکاری و سلاح سرد به قتل رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته کمتر از ۲۴ ساعت محل اختفا قاتلان شناسایی و این افراد دستگیر شدند، افزود: قاتلان ۲۰ و ۲۴ ساله به قتل پدر خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

آدم‌ربایی ۳۰ دقیقه‌ای

دوشنبه سی‌ام خردادماه امسال، رسیدگی به پرونده آدم‌ربایی، ضرب و جرح، تهدید با سلاح سرد و تهدید به قتل پسر جوان در دستور کار محمدامین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد پسر جوان به علت سدمعبر و پارک اشتباهی پژو ۴۰۵ جلوی درب خانه‌اش برای ارتباط با صاحب خودرو با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته که دقایقی بعد، مرد جوان برای حرکت خودرو به محل مورد نظر مراجعه کرده که پس از مشاهده پسر جوان از وی را به خودرو خود دعوت کرده است.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، متهم پس از نشستن پسر جوان در خودرو درب‌ها را قفل کرده و پس از شروع به حرکت با یک قمه روی گوش پسر جوان وی را تهدید کرده است. تحقیقات تکمیلی مشخص کرد متهم پس از ۳۰ دقیقه پسر جوان را در نزدیکی خانه‌اش پیاده کرده و این درحالی بود که پسر جوان حادثه آدم‌ربایی را به صورت تلفنی در خودرو به پدر خود گزارش کرده است.

تحقیقات در خصوص پرونده آدم‌ربایی توسط محمدامین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی، ادامه دارد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شده‌اند.

بازداشت ۸ مرد که به دنبال گنج بودند

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری، اظهار کرد: روز گذشته با کسب خبری مبنی بر حضور مشکوک هشت مرد در یکی از مناطق باستانی شهرستان ری بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری امین آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این فرماندهی با کنترل نامحسوس محل و اطمینان از حفاری غیرمجاز در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل و با حضور نماینده اداره میراث فرهنگی هشت متهم مرد درحال حفر چاه دستگیر شدند و در بازرسی از این مکان یک دستگاه فلزیاب هوشمند کشف کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

سقوط کارگر ۳۴ ساله از طبقه دوم ساختمان

حادثه سقوط کارگر ساختمان از طبقه دوم ساختمان درحال احداث، به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد و بلافاصله سه نفر از آتش‌نشانان تیم تخصصی امداد و نجات به همراه یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه واقع در گلسار، میدان نبوت اعزام شدند.

براساس این گزارش، نجاتگران آتش‌نشانی بلافاصله مقدمات حمل فرد آسیب دیده را فراهم کردند و پس از ثابت کردن مصدوم، نسبت به انتقال وی به مکان امن اقدام شد و مصدوم به سرعت توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. توصیه می‌شود حتماً از تجهیزات صحیح کار در ارتفاع توسط کارگران بهره گرفته شود تا با توجه به هر عاملی که موجب سقوط یا پرتاب فرد می‌شود از آسیب‌های شدید حتمی یا مرگ جلوگیری شود.

قتل همسر قبل از طلاق با شلیک گلوله

سرهنگ لطف‌الله محمدی فرمانده انتظامی کوه‌چنار، اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شهر قائمیه، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به علت اختلاف خانوادگی با همسر ۴۲ ساله خود که درحال طلاق بوده‌اند، درگیر شده و با یک قبضه کلت کمری وی را از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار داده و وی به علت شدت جراحت وارده در دم به قتل رسیده است.

وی افزود: قاتل ۴۶ ساله که عرصه را بر خود تنگ دیده بود با شلیک گلوله به سر خود قصد خودکشی داشت که مأموران بلافاصله وی را با کمک عوامل امدادی به بیمارستان اعزام کردند. قاتل در بیمارستان بستری و حال عمومی وی رضایت‌بخش است و در صحنه درگیری یک قبضه اسلحه کلت کمری، دو تیغه خشاب و تعدادی فشنگ جنگی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام بروز مشکلات خانوادگی، موضوع را از طریق مراکز مشاوره مجاز حل و فصل کنند و به جهت جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، تاب‌آوری فردی و اجتماعی را در خود تقویت کنند.

قتل هولناک پیمانکار معدن

سرهنگ عظیم‌الله کرمی فرمانده انتظامی نی‌ریز، اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره قتل در یکی از معادن سنگ در شهرستان نی‌ریز، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از کارگران به علت اختلاف شخصی با پیمانکار درگیر و وی را از بالای کوه معدن به پایین انداخته که به دلیل شدت جراحات وارده منجر به مرگ وی شده است.

وی با بیان اینکه عامل اصلی درگیری بلافاصله از صحنه متواری شده و خود را در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان مخفی کرده بود، گفت: مأموران پلیس با اقدامات تخصصی موفق شدند در کمتر از شش ساعت قاتل را شناسایی و وی را دستگیر کنن و این قاتل ۳۲ ساله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. افرادی که بخواهند باعث ناامنی و اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند پلیس برابر قانون به شدت با آنها برخورد می‌کند.

کد خبر 583100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.