نقش مشاوران جوان در کسب درآمد پایدار شهر

شهردار گلپایگان گفت: شهرداری‌ها با مسائل مالی و چالش کسب درآمد پایدار روبه‌رو بوده و برای حل این مشکلات نیازمند خلاقیت و جلب مشارکت مشاوران جوان هستند.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به همکاری مشاوران جوان با شهرداری گلپایگان، اظهار کرد: مشارکت مشاوران جوان افتخاری، زمینه را برای انجام بهتر و مناسب‌تر فعالیت‌های شهرداری فراهم می‌کند.

وی افزود: امیدوار هستم همکاری مشاوران جوان افتخاری و استفاده از ظرفیت آنان، زمینه را برای ارتقای عملکرد حوزه‌های مدیریت شهری فراهم کند.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها با مسائل مالی و کسب درآمد پایدار روبه‌رو هستند؛ بنابراین برای حل این مشکلات نیازمند استفاده از خلاقیت و جلب مشارکت مشاوران جوان افتخاری هستیم.

شکرزاده با بیان اینکه مشورت با کارگروه‌های تخصصی و جوانان نخبه شهر می‌تواند مدیریت شهری را در ساختن شهری آباد و پویاتر کمک کند، تصریح کرد: همکاری مشاوران جوان افتخاری، می‌تواند به رضایت‌مندی شهروندان جامه عمل بپوشاند و توانایی‌های آنان نقش مؤثری در سیستم اجرایی شهرداری ایفا می‌کند.

وی تأکید کرد: جوانان شهر گلپایگان با برگزاری جلسات مشورتی و کارگروه‌های تخصصی، برنامه‌های آتی خود را به صورت دائمی و با محوریت مدیریت شهری برای ساختن شهری موفق ارائه دهند.

شهردار گلپایگان، طرح مشاوران جوان افتخاری در شهرداری گلپایگان را فرصت مناسبی برای گفت‌وگوی چهره به چهره با جوانان دانست و افزود: سعی داریم جلسات دیدار و گفت‌وگو با جوانان به صورت مستمر برگزار شود.

کد خبر 583083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.