اللهیار صیادمنش به هال‌سیتی پیوست/۲۰درصد از مبلغ انتقال به استقلال رسید

اللهیار صیادمنش، مهاجم سابق فنرباغچه ترکیه با مبلغ ۲.۲ میلیون یورو توسط باشگاه هال‌سیتی انگلیس به‌طور دائم خریداری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان تیم‌ملی فوتبال کشورمان در زمستان با عقد قراردادی از تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه به هال‌سیتی در لیگ چمپیونشیپ انگلیس پیوست تا در این تیم توپ بزند اما قرارداد وی با هال‌سیتی قرضی و با بند خرید بود.

سایت «hulldailymail» انگلیس در گزارشی به نقل‌وانتقالات باشگاه هال‌سیتی پرداخت و از چهارمین خرید فصل این تیم رونمایی کرد. این رسانه انگلیسی توبیاس فیگویردو مدافع ناتینگهام فارست را چهارمین خرید تابستانی هال‌سیتی نامید.

اللهیار صیادمنش مهاجم ملی‌پوش کشورمان نیز در این لیست جزو بازیکنان تازه خریده شده از سوی باشگاه هال‌سیتی حضور داشت.

این رسانه انگلیسی کار انتقال صیادمنش از فنرباغچه به هال‌سیتی را تمام شده دانست و طی ساعات آینده از انتقال دائمی بازیکن ایرانی به هال‌سیتی رونمایی خواهد شد.

صیادمنش نیم‌فصل دوم لیگ ۲۲-۲۰۲۱ برای مدت ۶ ماه از فنرباغچه به هال‌سیتی ملحق شد و عملکرد خوب بازیکن ملی‌پوش ایرانی در مدت کوتاه باعث شد تا مدیران باشگاه انگلیسی تصمیم به خرید دائمی این بازیکن بگیرند.

طبق گزارش‌های رسیده، هال سیتی مبلغ ۲.۲ میلیون یورو به فنرباغچه بابت خرید دائمی صیادمنش پرداخت کرده است و نکته جالب اینجاست که ۲۰ درصد سود حاصل از این انتقال به باشگاه اول صیادمنش یعنی استقلال می‌رسد.

کد خبر 583072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.