کشف بیش از یک تن موادمخدر در اصفهان/انهدام باند فروش قرص‌های لاغری آلوده به شیشه

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام دو باند قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و ۶۰۰ کیلو انواع مواد افیونی در عملیات مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران انتظامی استان اصفهان در برابر ایادی استکبار که با توزیع مواد افیونی به دنبال آلوده کردن جوانان جامعه ما هستند با تمام توان ایستاده و از حقوق مردم دفاع می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود دو باند قاچاق موادمخدر را در محورهای شرقی استان شناسایی و منهدم کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعضای این باندها را ۹ نفر اعلام کرد و گفت: از قاچاقچیان دستگیر شده چهار دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و سمند توقیف و بالغ بر یک تن و ۶۰۰ کیلو موادمخدر شامل یک تن و ۱۴۶ کیلو تریاک، ۴۴۶ کیلو حشیش، پنج کیلو هروئین و سه کیلو شیشه کشف شد.

وی از اجرای ۲۱۳ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در ماه جاری خبر داد و گفت: در این طرح‌ها ۶۰۰ نفر خرده‌فروش دستگیر و ۴۷۰ نفر معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و تحویل کمپ‌ها شدند.

انهدام باند فروش قرص‌های لاغری آلوده به شیشه

سردار میرحیدری ادامه داد: درپی شکایت خانمی مبنی بر اینکه با خرید قرص‌های لاغری از فردی در فضای مجازی دچار آسیب‌های روحی و جسمی فراوان و اختلال در خواب شده بلافاصله تعدادی از این کپسول‌ها به آزمایشگاه تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر ارجاع داده شد که در نتیجه مشخص شد این قرص‌ها حاوی ماده مخدر صنعتی شیشه هستند.

وی افزود: این موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان قرار گرفت و با همکاری پلیس فتا باند سه نفره‌ای که از طریق تبلیغ در فضای مجازی قرص‌های لاغری آلوده به ماده مخدر صنعتی شیشه را به فروش می‌رساندند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف مقادیری قرص و کپسول حاوی ماده مخدر صنعتی شیشه از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد سودجو و فرصت‌طلب با فروش این داروها، مشتریان خود را آلوده می‌کردند تا به آنها وابسته شده و بتوانند مرتب این قرص‌ها را از آنها خریداری کنند.

سردار میرحیدری با هشدار در خصوص این گونه سوءاستفاده‌ها گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم داروهای مخصوص لاغری را فقط از پزشکانی که تجویز می‌کنند و آن هم از داروخانه‌های معتبر و دارای مجوز خریداری کرده و از این‌گونه داروها که در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند خودداری کنند. همچنین از شهروندان می‌خواهیم که مشاهدات خود از فروش بدون مجوز دارو در فضای مجازی و حقیقی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا متخلفان برخورهای قانونی صورت گیرد.

کد خبر 583062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.