طرح های پژوهشی مشکلات ترافیکی را رفع نمی‌کند

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: طرح‌های پژوهشی برای رفع مشکل ترافیک شهر بی‌فایده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی، امروز _یک‌شنبه، بیست و نهم خردادماه_ در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش معاون حمل‌ونقل ترافیک اظهار کرد: تأمین نبودن پارکینگ در سطح شهر تهران یکی از عواملی است که موجب ایجاد ترافیک می‌شود.

وی با بیان اینکه شخصاً شاهد این بودم که یک خودرو باید وقت زیادی را در خیابان‌ها صرف پیدا کردن جای پارک کند، ادامه داد: این تردد جهت پیدا کردن جای پارک موجب ایجاد ترافیک می‌شود.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیگر طرح‌های پژوهشی برای رفع مشکل ترافیک شهر بی‌فایده است؛ گفت: رفع معضل ترافیک نیازمند اقدامات جهادی و عملیاتی است.

وی افزود: با افزایش بی‌رویه کرایه اسنپ‌ها مواجه هستیم و هیچ نظارتی روی این موضوع صورت نگرفته و مشخص نیست براساس چه معیاری این افزایش قیمت‌ها صورت گرفته است.

نجفی خاطرنشان کرد: موضوع استفاده معلولان از وسایل حمل‌ونقل عمومی و ایجاد شرایط مناسب برای این امر باید به‌طور جد و فوری توسط معاون حمل و نقل پیگیری شود.

به گزارش ایمنا، شهر تهران به‌عنوان یک کلانشهر و پایتخت جمهوری اسلامی ایران از یک‌سو دارای تراکم و تمرکز جمعیت، ثروت و امکانات است و از سوی دیگر بنابر دلائل گوناگون قادر به تأمین نیازها و فراهم نمودن امکانات شهری آنگونه که در شهرهای کشورهای مدرن و تعدادی از کلانشهرهای کشورهای درحال‌توسعه دیده می‌شود، نیست و با ترافیک سنگین دست و پنجه نرم می‌کند.

کد خبر 582900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.