مردمی بودن به معنای گره‌گشایی از مشکلات مردم است

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه مردمی بودن به معنای گره‌گشایی از مشکلات مردم است، گفت: بی‌قانون از مدیران پذیرفتی نیست، اجرای قوانین سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز-یکشنبه بیست‌ونهم خردادماه_ در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: در تصمیم‌گیری برای انتخاب بخشدار سعی کردم مدیری انتخاب شود که در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی روستایی سرعت و دقت بیشتری به خرج دهد.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت سنگین است، تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باید انجام شود و اگر هدف مدیر خدمت به مردم نباشد چیزی جز زیان به همراه نخواهد داشت.

فرماندار با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به مدیران در عمل به قانون اساسی، گفت: بخشدار برای عمران و آبادانی روستاهای شهرستان نباید از هیچ تلاشی دریغ کند؛ نشست مشترک با شوراهای روستایی و دهیاران و ادارات از برنامه‌های کاری بخشدار باشد.

عسگریان با بیان اینکه مردمی بودن به معنای گره‌گشایی از مشکلات مردم است، تأکید کرد: بی‌قانون از مدیران پذیرفتی نیست، اجرای قوانین سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

وی افزود: مدیران ضمن عمل به قانون باید حدالامکان آن را به نفع مردم تفسیر کنند؛ اگر قانون وجود دارد در کنار آن تبصره‌ای نیز وجود دارد.

فرماندار گلپایگان با اشاره به جهاد تبیین، گفت: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد است، در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات و اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است که باید بازگو شود.

عسگریان با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت شهرستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور سعی و تلاش انجام خواهیم داد، گفت: مصوبات سفر وزیر اقتصاد و امور دارایی در گلپایگان و رئیس جمهور در اصفهان به زودی در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات مهدی سرلک بخشدار سابق قدردانی و علی‌اصغر خامسی مسئول حراست فرمانداری گلپایگان به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان گلپایگان معرفی شد.

کد خبر 582867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.