ایندیاناپلیس میزبان اتوبوس‌های هیبریدی الکتریکی

اتوبوس‌های جدید IndyGo که به‌تازگی وارد سیستم حمل‌ونقل عمومی ایندیاناپلیس شده است، علاوه بر بهبود مصرف سوخت تا حدود ۲۵ درصد، دارای قابلیت تمام الکتریکی خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت حمل‌ونقل عمومی ایندیاناپلیس (IndyGo) به‌تازگی اعلام کرده است که با همکاری شرکت‌های Allison Transmission، GILLIG و Cummins، نخستین اتوبوس‌های مجهز به سیستم پیشرانه هیبریدی الکتریکی را تولید کرده است.

اتوبوس‌های جدید IndyGo در مقایسه با اتوبوس‌های دیزلی، علاوه بر بهبود مصرف سوخت تا حدود ۲۵ درصد، دارای قابلیت تمام الکتریکی خواهد بود. سیستم جدید، نسخه به‌روز شده پیشرانه هیبریدی الکتریکی H ۴۰ EPTM است که از سال ۲۰۰۴ در اتوبوس‌های منتخب IndyGo کار خود را آغاز کرد. علاوه بر مزایای ارائه شده توسط سیستم قبلی، مانند بهبود مصرف سوخت تا حدود ۲۵ درصد، اتوبوس‌های جدید در مقایسه با اتوبوس‌های دیزلی معمولی، قابلیت‌های بیشتری از جمله برق‌رسانی کامل دارد.

اینز ایوانز، رئیس و مدیرعامل شرکت IndyGo در این باره گفت: "همکاری مستمر IndyGo با Allison نشان می‌دهد مأموریت و تعهد مشترک باعث کاهش ردپای کربن در جامعه ایندیاناپولیس می‌شود."

ایندیاناپلیس میزبان اتوبوس‌های هیبریدی الکتریکی

وی افزود: "تحویل اتوبوس‌های GILLIG مجهز به فناوری سیستم ذخیره انرژی قابل شارژ، گام بعدی در تلاش‌های این دو شرکت برای کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و ایفای سهم خود در حفاظت از محیط زیست است."

سیستم جدید که با موتور کامینز B۶.۷ در اتوبوس‌های GILLIG سازگاری دارد، می‌تواند تا ۱۰ مایل متوالی یا ۵۰ دقیقه قبل از تبدیل مجدد به پیشرانه هیبریدی، در حالت برقی حرکت کند. این حالت تمام الکتریکی را می‌توان چندین بار در هر مسیر و در یک روز استفاده کرد.

علاوه بر این، سیستم جدید می‌تواند تا ۵۰ درصد مواقع در حالت موتور خاموش کار کند و در عین حال انرژی سیستم‌های کمکی مانند تهویه مطبوع و گرما را با راندمان بهینه تأمین کند. حالت تمام الکتریکی که از طریق فناوری geofencing (خدمات مبتنی بر مکان) فعال می‌شود، به اتوبوس‌ها این امکان را می‌دهد که حین بارگیری و تخلیه مسافران در مناطق متراکم، مکان‌های بدون آلایندگی و در مرکز حمل‌ونقل عمومی ایندیاناپلیس، آلاینده‌های موتور و سروصداهای اضافی را حذف کنند.

شرکت IndyGo، اولین سیستم حمل‌ونقل خواهد بود که اتوبوس‌های جدید مجهز به پیشرانه هیبریدی الکتریکی و سازگار با موتور B۶.۷ را راه‌اندازی می‌کند. تحویل اتوبوس‌های جدید طی رویدادی در مرکز شهر ایندیاناپلیس در چهاردهم ژوئن ۲۰۲۲ انجام شد.

ایندیاناپلیس میزبان اتوبوس‌های هیبریدی الکتریکی

کد خبر 582850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.