جدیدترین اخبار انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱ + زمان و انتشار دفترچه راهنمای سنجش

زمان انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱ و انتشار دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مشخص شد. ساعتی پیش نتایج اولیه این آزمون در دسترس داوطلبین قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از افرادی که براساس محتوای کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام کنند.

زمان انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، از فردا _سه‌شنبه مورخ سی‌ویکم خردادماه_ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید:

زمان انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۱

پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از چهارشنبه _یکم تیرماه_ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ شنبه _چهارم تیرماه_ با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است نسبت به ثبت کد رشته محلهای انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنید. پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نگردیده است.

کد خبر 582842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.