جدیدترین فرصت شغلی‌های شرکت مپنا (تیر ۱۴۰۱)

گروه مپنا از شرکت‌های قدیمی و البته پرآوازه ایران به شمار می‌آید که کار و فعالیت خود را از تیر ماه سال ۱۳۸۳ آغاز کرد. عمده فعالیت این شرکت در حوزه سیستم‌های برق و کنترل توربین‌های بخار و گاز است و از ۱۲ کارمند به حدود ۴۰۰ کارمند رسیده است و به همین خاطر، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های مهندسی ایران به شمار می‌آید. از این جهت، این شرکت مقصد بسیاری از کارجویان برای کار است و همیشه دنبال فرصت‌های شغلی آن هستند.

خبر خوب این است که مپنا، در حال حاضر و در تیرماه نیز فرصت‌های شغلی خود در زمینه‌های مختلف منتشر کرده است که با مراجعه به ایران تلنت، می‌توانید تمام آگهی‌های استخدامی این شرکت را مشاهده و بررسی کنید.

آگهی‌های استخدامی شرکت مپنا در ایران تلنت

از آنجایی که حیطه کاری مپنا به حوزه مهندسی و ساخت سازه ارتباط پیدا می‌کند، بنابراین سهم بزرگی از آگهی‌های استخدامی این شرکت را مشاغل مربوط به این حوزه‌ها تشکیل می‌دهند.

اما با نگاهی به آگهی‌ها و فرصت‌های استخدام در گروه مپنا متوجه تنوع در فرصت‌های شغلی خواهید شد و می‌توانید با توجه به مهارت خود برای مناسب‌ترین گزینه رزومه ارسال کنید. برخی از مشاغلی که مپنا در تیر ماه برای آنها به دنبال متخصصین بازار کار است عبارت است از:

· توسعه‌دهنده نرم‌افزار

· توسعه‌دهنده سیستم امبدد

· توسعه‌دهنده iOS

· توسعه‌دهنده اندروید

· ادمین لینوکس

· کارشناس مهندسی محصول

· کارشناس کنترل برق

· کارشناس تشخیص عیوب سیستم

· طراح سازه

· تکنسین مکانیک

· تحلیلگر Battery Pack

· تکنسین الکترونیک

· توسعه‌دهنده AUTOSAR

· تحلیلگر نرم‌افزار

· مهندس تست نرم‌افزار امبدد

فراموش نکنید که مپنا ممکن است برای این فرصت‌های شغلی تنها این ماه آگهی داشته باشد. بنابراین، خیلی سریع اقدام به ساخت و یا به روز رسانی رزومه خود کنید و بعد آن را برای این فرصت‌های شغلی ارسال کنید.

مزایای کار در گروه مپنا

کار در مپنا مزایای بسیاری دارد که برخی از مهم‌ترین این مزایا به شرح زیر می‌باشد:

· حقوق و مزایای نقدی چون مزایای ثابت

· انواع پاداش‌های متناسب با عملکرد

· صندوق پس‏‌انداز وام

· مزایای غیرنقدی نظیر انواع بیمه‌های درمانی

· برنامه‌های حمایتی و پزشکی

· مزایای دوران بازنشستگی

چگونه برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط استخدامی گروه مپنا اینجا را کلیک کنید. در اینجا شما می‌توانید آگهی‌های استخدامی این شرکت را مشاهده کنید و پس از مشاهده و بررسی شرح شغلی آگهی‌ها، می‌توانید رزومه خود را برای موارد مد نظر خود ارسال کنید. در سایت کاریابی ایران تلنت همچنین امکان ساخت رزومه به صورت آنلاین و رایگان برای شما فراهم است و می‌توانید رزومه خود را مطابق با استاندارد روز دنیا بسازید و برای فرصت‌های شغلی مپنا ارسال کنید.

کد خبر 582835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.