تداوم ریزش/ بیت کوین ۱۸ هزار دلار

شاخص ترس و طمع در محدوده شش واحد قرار دارد و به معنای ترس شدید معامله گران از وضعیت فعلی بازار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز نیز یک روند نزولی را سپری کرد و بیت کوین با از دست دادن سطح ۲۰ هزار دلار به محدوده قیمتی ۱۸ هزار ۳۲۶ دلار رسید، شاخص ترس و طمع در محدوده شش واحد قرار دارد و به معنای ترس شدید معامله گران از وضعیت فعلی بازار است، اتریوم در کمال ناباوری به زیر یک هزار دلار رسیده است و افت ۴.۶ درصدی را تجربه کرده است، رمز ارز صرافی بایننس نیز در محدوده ۱۹۳ دلار قرار دارد و افت چهار درصدی داشته است، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای هردو کاهشی بوده و پیش بینی تداوم روند نزولی را خواهیم داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۸ هزار و ۳۲۶ دلار

تغییرات: افت ۴.۷۶ درصدی

اتریوم (ETH): ۹۵۷ دلار

تغییرات: افت ۴.۵۷ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۱۹۳ دلار و ۶ سنت

تغییرات: افت ۳.۹۳ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۴۵ دلار

تغییرات: افت ۲.۸۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۰۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۳۸ درصدی

سولانا (SOL): ۲۹ دلار و ۱۷ سنت

تغییرات: رشد ۲.۴۳ درصدی

دوج‌کوین(DOGE): ۰.۰۵۵۶ دلار

تغییرات: رشد ۵.۴۱ درصدی

پولکادات (DOT): ۶ دلار و ۹۲ سنت

تغییرات: رشد ۲.۲۰ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۰۱ دلار

تغییرات: رشد ۳.۷۶ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۴ دلار و ۶ سنت

تغییرات: افت ۵.۸۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تداوم ریزش/ بیت کوین ۱۸ هزار دلار

حمایت: ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۲۶ و ۳۰ هزار دلار.

پیش بینی: روز گذشته در خصوص از دست رفتن سطح ۲۰ هزار دلار پیش بینی کردیم و ساعاتی بعد این سطح از دست رفت، پیش‌بینی می‌شود سطح ۱۸ هزار دلار نیز پایدار نباشد و بیت کوین در محدوده ۱۰ هزار دلار به تعادل برسد. (سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

تداوم ریزش/ بیت کوین ۱۸ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمزارزها

تداوم ریزش/ بیت کوین ۱۸ هزار دلار

ارزش بازار حوزه دیفای

تداوم ریزش/ بیت کوین ۱۸ هزار دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

تداوم ریزش/ بیت کوین ۱۸ هزار دلار

روند شاخص ترس و طمع

تداوم ریزش/ بیت کوین ۱۸ هزار دلار

تعداد واحدهای در ضرر بیت کوین به بالاترین سطح در ۲ سال گذشته رسید

آخرین آمارها از وضعیت شبکه بیت کوین نشان می‌دهد که در حال حاضر ۸.۹۵۳ میلیون از واحدهای درگردش این ارز دیجیتال در ضرر هستند؛ به این معنی که با قیمتی بالاتر از قیمت‌های فعلی خریداری شده‌اند. این رقم بیشترین تعداد بیت کوین‌های در ضرر، در دو سال گذشته محسوب می‌شود.

استیبل کوین مجیک اینترنت مانی برابری خود را با دلار از دست داد

استیبل کوین مبتنی بر دلار مجیک اینترنت مانی (MIM) که به اکوسیستم آبراکادابرا (Abracadabra) تعلق دارد، به فهرست توکن‌هایی که ارزش یک دلاری خود را از دست داده‌اند پیوسته است. توکن MIM در تاریخ هفدهم ژوئن _بیست‌وهفت خرداد_ برابری دلاری خود را از دست داد و قیمت آن تنها طی سه ساعت به ۰.۹۲۶ دلار سقوط کرد. حساب توئیتر «AutismCapital» در این باره نوشته است: «باتلاق توکن‌های لونا و یواس‌تی شبکه تِرا علاوه بر سرمایه‌گذاران، بر تعداد زیادی از پروژه‌های ارزهای دیجیتال تأثیر منفی گذاشته است که توکن MIM آبراکادابرا را نیز شامل می‌شود.»

مِتا با همکاری فعالان صنعت مُد بازاری برای اقلام دیجیتال راه‌اندازی می‌کند

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (Meta)، اخیراً گفته این شرکت در حال راه‌اندازی یک فروشگاه مُد دیجیتالی به نام آواتارز استور (Avatars Store) است. متا قرار است با سه برند مشهور، یعنی پرادا (Prada)، بالینسیاگا (Balenciaga) و توم براون (Thom Browne)، همکاری کند تا بتواند آواتارهای مد روز را ارائه نماید. گفتنی است قیمت اقلامی که در این فروشگاه برای فروش گذاشته می‌شود، در ابتدا بین ۲.۹۹ دلار تا ۸.۹۹ دلار خواهند بود.

آدام بک همچنان معتقد است قیمت بیت کوین تا پایان ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد

آدام بک (Adam Back)، مدیرعامل شرکت بلاک‌استریم (Blockstream)، آینده روشنی را برای بیت کوین پیش‌بینی کرده و گفته است که قیمت این ارز دیجیتال تا پایان امسال به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. به اعتقاد وی، اگر کمیسیون بورس آمریکا برنامه ETF بیت کوین شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) را تأیید کند، روند صعودی این ارز دیجیتال آغاز می‌شود. از بین رفتن هم‌بستگی بیت کوین با بازار سهام و بازارهای مالی سنتی، یکی دیگر از عواملی است که به نظر بَک باعث می‌شود قیمت این ارز دیجیتال امسال به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد.

مدیرعامل بایننس: بازار نزولی تا ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت

چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بایننس، نظر خود را درمورد زمستان ارزهای دیجیتال بیان کرده و گفته است که انتظار دارد این زمستان طولانی باشد. او پیش‌بینی کرده است که رکود بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً حدود چهار سال، یعنی تا سال ۲۰۲۶ ادامه می‌یابد.

وی افزود: در کنار افزایش زیان‌ها و بسته‌شدن پلتفرم‌ها، ترجیح می‌دهد روی نکات مثبت رکود بازار تمرکز کند.

مدیرعامل صرافی بایننس روز چهارشنبه اعلام کرده بود که صرافی بایننس به‌دنبال استخدام ۲,۰۰۰ نفر است و تا پایان سال تعداد کارکنان خود را به ۸,۰۰۰ نفر می‌رساند.

شرکت تحلیل بلاک چین: توسعه‌دهندگان اصلی تِرا در سقوط ارزش UST نقش داشته‌اند

بررسی‌های پلتفرم تحلیل بلاک چین آپسالا سکیوریتی (Uppsala Security) نشان می‌دهد که یکی از تراکنش‌هایی که به سقوط استیبل کوین UST کمک کرده، به مجموعه ترافورم لبز، توسعه‌دهنده اصلی این شبکه، مرتبط بوده است. بنا بر این داده‌ها، در هفتم مه _هفدهم اردیبهشت_، این کیف پول بیش از ۸۵ میلیون دلار «UST» را با استیبل کوین «USDC» تعویض کرده است.

این اتفاق تنها چند دقیقه پس از آن رخ داد که ترافورم لبز در اقدامی برنامه‌ریزی‌شده، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار UST را از یک استخر نقدینگی در پلتفرم وام‌دهی کرو (Curve) برداشت کرد. گفتنی است که این یافته‌ها با مقامات کره جنوبی هم به اشتراک گذاشته شده است.

نقشه بازار

تداوم ریزش/ بیت کوین ۱۸ هزار دلار

کد خبر 582830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.