شورای شهر بازوی توانمند مدیریت استان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر بازوی توانمند مدیریت استان است که باید از ظرفیت آن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه، بیست‌ونهم خردادماه_ در چهل‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مطالبات ۳۰ بندی شورای اسلامی شهر در سفر رئیس جمهور، اظهار کرد: بخشی از این موضوعات نامه ۳۰ بندی در مصوبات آمده و بخشی از آن نیامده است، درخواست می‌کنم که این موضوع دنبال شود و حتی اگر مسائلی به‌حق مطرح شده، اما در مصوبات قرار نگرفته است، رایزنی‌هایی برای تصویب آن انجام دهیم.

وی افزود: بر اساس قانون، استاندار، فرماندار و بخش‌داران موظف هستند در تمام شوراها و کمیته‌های تخصصی مرتبط با وظایف شورای اسلامی شهر که در سطح منطقه تشکیل می‌دهند از نماینده شوراهای شهر، شهرستان و بخش به عنوان عضو ناظر دعوت کنند، در این راستا برخی جلسات در سطح شهر و استان تشکیل می‌شود که استعداد حضور اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده ناظر را دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: پیشنهاد می‌کنم دیدارهای فصلی منظم با مدیریت استان داشته باشیم تا شاهد هم‌صدایی برای رفع مشکلات استان باشیم، در واقع شورای اسلامی شهر بازوی توانمند مدیریت استان است که باید از ظرفیت آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه هر روز در شهر مقابل چشمانمان تبلیغات مهاجرت وجود دارد، گفت: وقتی انتقاد می‌کنیم می‌گویند وزارت ارشاد مجوز داده است، آن‌ها نیز می‌گویند مؤسسه‌ای که به آن مجوز اعطا شده از طرف وزارت کار است، اگر این اتفاق مشروع نیز باشد، قبح آن شکسته شده است، زیرا طلایی‌ترین فرصت تبلیغات شهری را در اختیار بلندگوهای مبلغ مهاجرت قرار داده‌ایم.

نباتی‌نژاد تصریح کرد: آیا به جای اینکه تشویق کنیم که تولیدکننده‌ها تابلو تحویل بگیرند و محصول خود را تبلیغ کنند، تمام تابلوها را باید در حوزه مهاجرت قرار دهیم؟، در این راستا بررسی این ظرفیت درآمدی سازمان فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 582762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.