رفع مشکل آب اصفهان یک مطالبه ملی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: رئیس‌جمهور به مسئله آب در استان اصفهان نگاه ملی، عادلانه و جامع دارد.

مجتبی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص دیدگاه رئیس‌جمهور به موضوع آب در استان اصفهان، اظهار کرد: درمورد این مسئله مهم باید مجموعه قرائن را در نظر گرفت و یک دید جامع داشت.

وی تصریح کرد: صرف سخنان معاون رئیس‌جمهور برای قضاوت راجع به این شخصیت کافی نیست، زیرا رئیس‌جمهور یک شخص مکتبی و انقلابی است و تا به حال وعده‌هایی مانند جراحی اقتصادی، ارتباط با کشورهای همسایه و آزاد کردن ساحل‌ها را که سال‌ها کسی انجام نداده بود، عملی کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با بیان اینکه رئیس‌جمهور به مسئله آب در استان نیز نگاه ملی، عادلانه و جامع دارد، افزود: نقد کردن و زیر ذره‌بین گذاشتن عملکرد دولت، صحیح است و اگر معاون رئیس‌جمهور حرفی زد که با منش و روش ریاست‌جمهوری مطابقت ندارد، باید مورد انتقاد قرار گیرد، اما نگاه رئیس‌جمهور را باید تفکیک کرد.

جعفری با تاکید بر اینکه مردم باید به مطالبه‌گری‌ها ادامه دهند تشریح کرد: این مطالبه‌گری‌ها دست رئیس‌جمهور را جهت ورود به مسائل بازمی‌گذارد. اصفهان نگین انگشتری ایران است و مردم شهرها و استان‌های مختلف به اصفهان مهاجرت کرده‌اند و در این استان ساکن شده‌اند. نیمی از مردم اصفهان افرادی هستند که از شهرهای مختلف به این استان آمده‌اند؛ در نتیجه مطالبه آب اصفهان و جریان زاینده‌رود یک مطالبه ملی است.

کد خبر 582695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.