بتن‌ریزی ۱۴۰۰ مترمکعبی تقاطع غیرهمسطح همدان

شهردار همدان از روند پیشرفت فیزیکی مطلوب تقاطع غیرهمسطح غدیر خبر داد و گفت: با توجه به نصب تابلو روزشمار به نوعی تکلیف مدیریت شهری در تکمیل این پروژه مشخص شده است.

به گزارش ایمنا، سیدمسعود حسینی اظهار کرد: به جهت مسئولیتی که شهرداری در قبال مردم و تکمیل پروژه‌ها دارد، تلاش داریم به تعهدات و وعده‌های خود نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره به ویژه تقاطع غیرهمسطح غدیر و سردار همدانی جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در تکمیل پروژه غیر همسطح غدیر، افزود: با وجود تمام مشکلاتی که در تأمین منابع مالی داشته‌ایم، با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که توسط تیم شهرداری و حوزه مالی صورت گرفته شده، تلاش داریم به موقع منابع مالی که بر عهده شهرداری است، پرداخت شود تا روند پیشرفت پروژه به مشکل برنخورد.

شهردار همدان در خصوص پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح غدیر از لحاظ اجرایی و فنی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دو بخش کارها باقی مانده، یکی بحث اتمام بتن ریزی عرشه و در قسمت دوم اجرای رمپ‌هایی است که در اصل مربوط به اتصال عرشه بتنی به سطح صفر هستند.

حسینی با اشاره به اینکه پل سه جهت و سه رمپ دارد، اضافه کرد: با توجه به اتمام آرماتوربندی و آماده شدن قسمت سوم پایانی عرشه برای بتن ریزی قرار است در هفته پیش رو ۱۴۰۰ متر مکعب بتن ریزی انجام شود.

این مقام ارشد مدیریت شهری درباره پیشرفت رمپ‌های سه گانه پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح غدیر، تصریح کرد: رمپ غربی از سمت آیت الله نجفی ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از سمت جنوبی میدان عاشورا با توجه به اقدامات مربوط به دیوار پیش ساخته تسمه فلزی این قسمت ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در موعد مقرر به اتمام می‌رسد.

حسینی گفت: قرار است در رمپ شمالی از سمت بلوار سردار همدانی با ایجاد جریان انحراف جریان ترافیکی از جلوی دانشگاه پیام نور و تمهیدات صورت گرفته کار اجرایی پروژه در این قسمت شروع شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 582680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.