اجرای آسفالت محور بویین‌ومیاندشت -الیگودرز

فرماندار بویین‌ومیاندشت از اجرای روکش آسفالت محور بویین‌ومیاندشت به الیگودرز خبر داد و گفت: سال جاری اصلاح شیب شیروانی و ایمن‌سازی شش کیلومتر از محور بویین‌ومیاندشت به سمت الیگودرز انجام شده است.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال جاری اصلاح شیب شیروانی و ایمن‌سازی شش کیلومتر از محور بویین ومیاندشت به سمت الیگودرز، ۷۰۰ متر مکعب ترانشه برداری محور بویین ومیاندشت به خوانسار، ۲.۵ کیلومتر شانه‌سازی محور بویین‌ومیاندشت به خوانسار، ۶۰۰ مترمکعب برداشت ترانشه سنگی در قوس محور نوغان به کِرچ برای اصلاح نقطه کور انجام شده است.

وی از تیغ‌زنی و تسطیح محورهای خاکی روستایی باغ مادی خلعت پوشان تنگ بید و ماهورستان‌ها به طول ۲۵ کیلومتر خبر داد و افزود: نصب و اصلاح تابلو و علائم محور بزرگراهی داران-بویین‌ومیاندشت- الیگودرز، و لکه‌گیری با رودمیکس در محور بزرگراه اصلی و فرعی و روستایی شهرستان اجرا شد.

فرماندار بویین میاندشت با اشاره به اجرای دستک‌های پل کشتارگاه و تعریض پل کامیون‌داران، خاطرنشان کرد: ادامه اصلاح شیب شیروانی محور بویین‌ومیاندشت به الیگودرز و شانه‌سازی محور بویین‌ومیاندشت به خوانسار در حال انجام است.

معصومی از اجرای روکش آسفالت محور بویین ومیاندشت به الیگودرز خبر داد و گفت: آسفالت بلوار روستای حسین‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 582643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.