عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ خردادماه

در این بسته خبری از آغاز آسفالت‌ریزی معابر مشگین‌شهر تا راه‌اندازی سامانه شهروندسپاری در ملایر و اصلاح هندسی بلوار شهید چگینی قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز آسفالت‌ریزی معابر مشگین‌شهر

علی مصیب زاده، شهردار مشگین شهر گفت: با مساعد شدن شرایط جوی عملیات آسفالت‌ریزی معابر با بکارگیری چند گروه مکانیزه و دستی در مناطق مختلف این شهر آغاز شد.

صدور دوهزار و ۶۷۳ برگه معاینه فنی خودروهای سبک در خمین

رسول صفدری نیا، رئیس سازمان حمل‌ونقل شهری شهرداری خمین گفت: ۲ هزار و ۶۷۳ برگه معاینه فنی خودروهای سبک در سه ماهه نخست سال جاری در این شهر صادر شد.

راه‌اندازی سامانه شهروند سپاری شهرداری ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر به راه اندازی سامانه اینترنتی شهروند سپاری با ارائه خدمات غیر حضوری اشاره کرد و گفت: در این راستا با یک شرکت ذیصلاح عقد قراردادی مبنی بر ممیزی املاک و همچنین تبدیل بایگانی سنتی به الکترونیک از سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفته و تاکنون ۶۰ درصد کار انجام شده است.

وقوع ۲۵ مورد آتش‌سوزی پوشش گیاهی در مهاباد

رحمان احمدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از وقوع ٢۵ مورد آتش‌سوزی پوشش گیاهی در طول هفته گذشته در مهاباد، براثر بی‌احتیاطی شهروندان خبر داد.

شهردار حاجی آباد زرین‌دشت استعفا داد

یوسف شفیعی، شهردار حاجی آباد شهرستان زرین دشت به دلیل مشکلات شخصی و شغلی از سمت خود استعفا داد و این درخواست مورد موافقت اعضای شورای شهر حاجی آباد قرار گرفت.

تأمین حقابه گاوخونی؛ لازمه تداوم حیات در ورزنه

حامد اخگر، شهردار ورزنه گفت: توجه نداشتن به زیست‌بوم و حیات تالاب گاوخونی، تبعات زیادی برای منطقه و شهر ورزنه در پی دارد و احیای این تالاب و تأمین حقابه کشاورزان، جزو مطالبات اصلی مردم شرق اصفهان از رئیس‌جمهور است.

لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری آستارا

قاسم نوپور، سرپرست شهرداری آستارا گفت: به‌منظور تسهیل در تردد خودروها، عملیات لکه‌گیری و ترمیم معابر اصلی و فرعی شهر در حال انجام است.

آغاز پروژه اصلاح هندسی بلوار شهید چگینی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور رفع حادثه خیزی بلوار شهید چگینی، عملیات اجرایی اصلاح هندسی این محور آغاز شد.

کد خبر 582624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.