آغاز گل‌کاری فصلی در شهرکرد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد، گفت: ۲۲ هزار مترمربع از بلوارها، میادین و پارک‌های سطح شهر همزمان با آغاز فصل تابستان گل‌کاری می‌شود.

سیدرضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با آغاز فصل تابستان و اهمیت گل‌های فصلی برای زیباسازی منظر شهر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان، این سازمان اقدام به کاشت گونه‌های مختلف گل‌های فصلی کرده است.

وی افزود: زیباسازی سیما و منظر شهر از اولویت‌های شهرداری در دوره ششم است و در این راستا اجرای پروژه‌ها و طرح‌هایی در دستور کار است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای استقبال هرچه بهتر از تابستان، ۲۲ هزار مترمربع از باغچه‌های بلوارها، میادین، رفیوژها، تقاطع‌های هندسی و پارک‌های سطح شهر را کندوکوب کرده است تا با کاشت گونه‌های مختلف گل‌های فصلی نشاط و شادابی را در فضاهای شهری تزریق کند.

هاشمی تصریح کرد: گونه‌های تابستانه اعم از جعفری، آهار، اطلسی، همیشه بهار، آمارانتوس و رعنا زیبا کاشته می‌شود که با توجه به ظرافت و وجود گل‌های رنگارنگ، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

وی با اشاره به فواید فضای سبز و اثربخشی آن بر زیبایی چهره و منظر شهری تاکید کرد: با توجه به تأثیرات مثبتی که گل‌ها بر روحیه ساکنان شهر و زیباسازی منظر شهر دارد، از شهروندان درخواست می‌شود در حفظ فضای سبز کوشا باشند و با مراقبت از گل‌های فصلی با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 582619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.