سفر منچسترسیتی به بارسلونا برای انجام یک بازی خیریه

منچسترسیتی تابستان امسال در نیوکمپ در یک بازی دوستانه به مصاف بارسلونا خواهد رفت تا برای درمان بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) کمک مالی جمع‌آوری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، منچسترسیتی تابستان امسال در نیوکمپ یک بازی دوستانه مقابل بارسلونا برگزار خواهد کرد که یک بازی خیریه برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آگاهی از بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) خواهد بود.

اونزوئه، دروازه‌بان سابق بارسا در فوریه ۲۰۲۰ به بیماری ALS مبتلا شد. او از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ به عنوان مربی دروازه‌بانان در این تیم کار کرد که شامل یک دوره دو ساله در کنار پپ گواردیولا بود. در دهه ۱۹۹۰ او به عنوان بازیکن با باشگاه‌های اسپانیایی بارسلونا، اوساسونا، سویا و تنریف همکاری کرد. علاوه بر همکاری با گواردیولا، اونزوئه در سلتاویگو و بارسلونا در کنار سرمربی اسپانیایی، لوئیس انریکه نیز حضور داشت. اونزوئه همچنین نومانسیا، سلتا و خیرونا را هدایت کرد.

برای آگاهی بخشی درباره بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای این دسته از بیماران، سال گذشته قرار بود بازی دوستانه‌ای با یادبود اونزوئه برگزار شود. محدودیت‌های کووید -۱۹ در سال گذشته در اسپانیا به هواداران اجازه ورود به ورزشگاه را نمی‌داد و باشگاه‌ها موافقت کردند که بازی دوستانه‌ای که برای بیماران ALS برگزار می‌شود را به سال جاری موکول کنند.

بازی بین تیم پپ گواردیولا و باشگاه سابق او است که می‌تواند برای علاقه مندان فوتبال هیجان و جذابیت بسیار زیادی داشته باشد. منچستر سیتی پس از سفر به نیوکاسل در اواخر آگوست به بارسلونا سفر خواهد کرد. آنها قرار است در آخر هفته آینده نیز با کریستال پالاس بازی کنند.

بارسلونا همچنین یک بازی دوستانه مقابل آ اس رم به رهبری ژوزه مورینیو در جام خوان گمپر در تابستان امسال برنامه‌ریزی کرده است. بازی با منچسترسیتی نیز قرار است ۲۴ آگوست برگزار شود.

کد خبر 582617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.