با هم بهتریم؛ شکستن بغض ما به زنده‌رود جان می‌دهد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پنج نکته درباره بیست‌وپنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور به این شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی با اشاره به پنج نکته در خصوص بیست‌وپنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«از ابتدا معتقد بودم باید صدای واحدی از مردم و مدیران اصفهان درباره آب، نیازها، تأثیرات و راهکارها شنیده بشود و تحقق این مهم یک گام بلند به سمت زاینده‌رود بود.

۱. سفر استانی رئیس دولت مردمی و جمع‌بندی امیدوارکننده شخص رئیسی نشان داد که این اتفاق رخ داده است. رئیس‌جمهور تقریباً همه وقت خود در شورای اداری را به زاینده‌رود، فرونشست و آسیب‌های محیط زیستی اختصاص داد و این در کنار مصوبات ریالی خوب در حوزه آب‌رسانی، حمل‌ونقل، بهداشت، علم و فناوری و گردشگری یک اتفاق خوب بود.

۲. ارائه محتوای رسانه‌ای خوب به طرق مختلف، پیگیری‌های فعال مجموعه استانداری، صحبت‌های صریح و منطقی نخبگان و نمایندگان مجلس و البته مطالبه‌گری جدی همکارانم در شورای شهر، در کنار شعارهای مؤثر دیدار مردمی و یکپارچگی کشاورزان عزیز نتیجه داد و حلقه‌هایی که قرار بود با اطلاعات غلط و یا به تأخیر انداختن موضوع آن را از اولویت تصمیم‌گیری رئیس‌جمهور خارج کنند، بازنده بزرگ این همدلی و شکستن بغض اصفهانی‌ها بودند.

۳. به نظر می‌رسد قرار نبود رئیسی قول آبی بدهد اما او هم قول داد و هم مدیران میانی چوب لای چرخ کن درباره طولانی شدن روند اجرای پروژه‌ها را توبیخ کرد و هم مأموریت سریع و مشارکتی به وزارت نیرو داد تا برنامه عملی خودش را به زودی ارائه داده و اجرا کند.

شعر و شاعری را بگذاریم از سر همین شکست بزرگ در برابر مردم بزرگ اصفهان و به اندازه خودش به آن بپردازیم.

۴. آنچه که رئیس‌جمهور و چشم‌های مورد اعتمادش باید در این سفر از نگاه‌های کارشناسی اصفهانی‌ها و نگاه‌های کوتاه‌بینانه و غیرملی می‌دیدند و می‌شنیدند را در حاشیه و متن جلسه شورای اداری به وضوح درک کردند.

و همه این‌ها یعنی برای برگشت آب به زنده‌رود باید باهم باشیم چون مثل این قاب " با هم بهتریم…"

۵. باید تلاش کرد با روحیه انقلابی این مطالبه عمومی به عنوان یکی از پشتوانه‌های اصلی برای تغییر رویکرد در برخی مسؤولان برای #فهم و #حل مسئله به صورت عالمانه، هنرمندانه، مجدانه و عادلانه تا حصول نتیجه واقعی ادامه پیدا کند.»

با هم بهتریم؛ شکستن بغض ما به زنده‌رود جان می‌دهد

کد خبر 582593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.