اختلاف ۱۷ میلیونی بر سر انتقال آقای ستاره!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _شنبه بیستم‌وهشتم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* منچستریونایتد همچنان مشتاق جذب فرنکی دی یونگ از بارسلونا است، اما این دو باشگاه برای توافق بر سر هافبک هلندی حدود ۲۰ میلیون یورو (۱۷.۲ میلیون پوند) فاصله دارند.

* بازیکنان لیگ برتر در بحبوحه عجله سران پرمرلیگ برای فشرده شدن در مسابقات قبل از شروع جام جهانی در ماه نوامبر با بازی‌های پشت سر هم بی سابقه مواجه خواهند شد.

* استف هاتون ملی‌پوش تیم بانوان انگلیس پس از اینکه سرمربی تیم، سارینا ویگمن به او گفت که قرار نیست بخشی از تیم انگلیس برای مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال باشد، به شدت عصبانی و بسیار ناراحت شد.

دیلی میل:

* امانوئل دنیس مهاجم ۲۰ میلیون پوندی واتفورد در لیست اهداف نقل و انتقالاتی اورتون در تابستان امسال قرار دارد، البته او به شرطی جذب می‌شود که ریچارلیسون قبل از پایان پنجره نقل و انتقالات باشگاه را ترک کند.

اختلاف ۱۷ میلیونی برسر انتقال آقای ستاره!

* رودریگو، مهاجم رئال‌مادرید فاش کرد که او و هم‌تیمی‌هایش محمد صلاح، مهاجم لیورپول را قبل و بعد از پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل قرمزها در ماه گذشته مورد تمسخر قرار داده‌اند.

سان:

* فولام قصد دارد با هفت میلیون پوند، منور سولومون مهاجم شاختار دونتسک را جذب کند، تا پرقدرت‌تر برای حضور در لیگ برتر آماده شود.

* خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از جرارد پیکه که بخاطر مسائل شخصی تحت فشار است حمایت کرد و تأیید کرد که او از فوتبال خداحافظی نمی‌کند.

دیلی میرر:

* یورین تیمبر به آخرین هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد تبدیل شده اما گفته می‌شود او پیشنهاد این باشگاه را رد می‌کند و ملی‌پوش هلندی انتظار می‌رود تابستان امسال در آژاکس بماند.

* تاتنهام همچنان امیدوار است که هری کین را با قراردادی جدید در تابستان امسال، راضی به ماندن در لندن کند، اما آن‌ها همچنان در جستجوی یک مهاجم جدید هستند، و اکنون دوباره امید به جذب ریچارلیسون مهاجم اورتون دارند.

* میسون گرینوود قرار است هفته آینده در دادگاه‌های غیرعلنی با یک جلسه استماع روبرو شود زیرا پلیس به دنبال تمدید وثیقه وی در میان تحقیقاتِ در حال انجام است.

* طبق گزارش‌ها، پیشنهاد اولیه آرسنال برای گابریل ژسوس رد شده، اما توپچی‌ها همچنان مطمئن هستند که با منچسترسیتی به توافق می‌رسند.

اختلاف ۱۷ میلیونی برسر انتقال آقای ستاره!

گاردین:

* اتحاد جهانی ژیمناستیک‌ها از نهاد حاکم این ورزش و کمیته بین‌المللی المپیک می‌خواهد اصلاحات اساسی برای جلوگیری از رسوایی‌های تکان‌دهنده و سوءاستفاده‌های بیشتر، انجام دهند.

* یک تغییر عمده در مقررات مربوط به مدیریت ضربه مغزی هفته آینده اعلام خواهد شد و اتحادیه جهانی راگبی آماده است تا دوره توقف اجباری بازیکنان آسیب دیده را تا ۱۲ روز از اول ماه جولای تمدید کند.

دیلی رکورد:

* گفته می‌شود سویا برای جذب آلفردو مورلوس، مهاجم رنجرز در تابستان، پیشنهاد اولیه ای را آماده کرده است، باید دید آیا سران باشگاه اسکاتلندی آن را می‌پذیرند یا خیر.

سان اسکاتلند:

* تیم فوتبال پارتیک تیسل می‌تواند "کول مک کینون" بازیکن گلاسکو رنجرز را به صورت قرضی از این تیم جذب کند

* طبق اعلام رسانه‌ها، تیم فوتبال گلاسکو رنجرز آماده دریافت پیشنهادات تابستانی برای دروازه بان خود، "رابی مک کروری" است.

کد خبر 582493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.