تشویق جوانان به ورزش در تالین

شهر تالین روی تجهیزات تمرینی پارک‌های ورزشی خود برچسب‌هایی با کد QR قرار می‌دهد. اسکن کد، کاربر را به کلیپ‌های ویدئویی کوتاه مخصوص یوتیوب هدایت می‌کند که روش استفاده صحیح از امکانات را نشان می‌دهد. مقامات می‌گویند که این روش برای حمایت جوانان و تشویق آنها به فعالیت‌های بیشتر در فضاهای ورزشی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از این هفته، برچسب‌های QR بر تجهیزات پارک‌های ورزشی تالین وجود خواهد داشت که می‌توان آن‌ها را برای تماشای مجموعه‌های ویدئویی متشکل از کلیپ‌های کوتاه در یوتیوب اسکن کرد؛ ویدئوها حاوی ترفندهایی در مورد تجهیزات ورزشگاه‌های خیابانی و آموزش تمرینات سبک است.

اسکن استیکرهای QR در پارک‌های ورزشی، شهروندان را به کلیپ‌های دو دقیقه‌ای هدایت می‌کند که شامل آموزش تمرینات ساده ورزشی با دستگاه‌ها و همچنین پارکور می‌شود.

معاون شهردار تالین، وادیم بلوبروفتسف، توضیح داد: "شهر توجه بیشتری به مسائل جوانان دارد و با آن‌ها در تحقق ایده‌ها و اهداف جدید همکاری می‌کند. این امر در مورد حوزه‌های محبوب جوانان مانند ورزش‌های قدرتی نیز صدق می‌کند. اکنون که تعطیلات تابستانی آغاز شده است و کودکان و نوجوانان اوقات فراغت زیادی دارند، بسیار مفید است که بتوانند زمان خود را در شهر به طور فعال و سالم بگذرانند."

تشویق جوانان به ورزش در تالین

کد خبر 582453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.