۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت درمانگاه به شهرستان تخصیص داده شد

امام‌ جمعه فریدون‌شهر از فعالیت گروه جهادی برای ساخت چهار واحد مسکونی برای خانواده‌های محروم در شهرستان فریدون‌شهر خبر داد و گفت: افرادی که تمایل به کمک در ساخت خانه محرومین دارند، شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه نماز جمعه شهر فریدون‌شهر، اظهار کرد: دستگیری باند سارقان بزرگ بانک توسط پلیس در کمترین زمان ممکن افتخاری بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، گفت: در دوران انقلاب دولت‌ها با رویکردهای متفاوت و با تشریفات کامل به شهرستان‌ها سفر داشتند، اما آیت الله رئیسی بدون تشریفات و به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کردند.

امام جمعه فریدون‌شهر با اشاره به نتایج سفر وزیر بهداشت و درمان به فریدون‌شهر، افزود: حاصل سفر نماینده عالی دولت به این شهرستان تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار و قول مساعدت در ساخت پروژه درمانگاه دو طبقه شامل بخش بیماران دیالیزم و درمانگاه است.

شامحمدی با اشاره به مناسبت جهاد کشاورزی، و بیابان زدایی، گفت: تنها راه مقابله با بیابان‌زایی و صیانت از بیابان‌ها سهیم کردن مردم از فواید و منافع بیابان است.

وی با اشاره به اختلاف بین منابع طبیعی و مردم شهرستان فریدون‌شهر، گفت: سیاستی که منابع طبیعی در پیش گرفته است موجب بدبین شدن مردم نسبت به انقلاب می‌شود، باید کشت گیاهان دارویی به مردم روستاهای فریدون‌شهر آموزش داده شود تا اشتغال ایجاد شود.

امام جمعه فریدون‌شهر از فعالیت گروه جهادی برای ساخت چهار واحد مسکونی برای خانواده‌های محروم در شهرستان فریدون‌شهر خبر داد و گفت: افرادی که تمایل به کمک در ساخت خانه محرومان دارند، شرکت کنند.

کد خبر 582376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.