دولت برای جوانان زمین‌های ارزان قیمت فراهم کند

امام جمعه بادرود گفت: افزایش سرسام آور زمین برای عموم مردم به ویژه جوانان به یک دغدغه تبدیل شده است و می‌طلبد دولت برای مسکن جوانان زمین‌های ارزان قیمت فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا, حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: مسئولان باید برای مردم وقت بگذارند و بی واسطه حرف مردم را بشنوند و درب دفترکار و منزلشان بر روی مردم باز باشد و روزانه مردم را ملاقات کنند.

وی به مواردی از بیانات مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام (ره) اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در توصیف امام ره فرمودند که مکتب امام نرم افزار مدیریت و اداره کشور است. اگر به درستی شخصیت، دیدگاه و رفتار امام در جامعه تبیین و ترسیم شود به معنای واقعی مفهوم این مهم را درک خواهیم کرد.

امام جمعه بادرود افزود: مشخص کردن میدان مبارزه در مقاطع مختلف توسط امام راحل، یکی از ویژگی‌های رهبر انقلاب هم می‌باشد. در هر میدانی که دشمن حمله می‌کند رهبری سفارشات لازم را، در میدان مبارزه و طریقه مبارزه را بیان می‌کنند، خصوصاً در میدان مبارزه اقتصادی.

قاسمی گفت: با کار جهادی، مدیر جهادی، نیروی مؤمن و معتقد به آرمان‌های امام (ره)، آرمان‌های انقلاب و شهدا می‌توانیم از بن بست‌ها عبور کنیم لذا واضح است برای اعتلای انقلاب اسلامی نیروی معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی لازم است.

وی در ادامه گفت: اعتماد تمام و کمال امام به مردم این است که کارنامه شما تابع تلاش و اراده خود شماست به همین دلیل هرجا تنبلی و کوتاهی کردیم جا ماندیم و هرجا انقلابی و جهادی عمل کردیم پیشرفت کردیم.

امام جمعه بادرود اظهار کرد: مشکل اصلی غرب با ما به تعبیر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، اسلام است نه بازی‌های مربوط به انرژی هسته‌ای و حقوق بشر. اینها مسائلی است که با توسل به آنها می‌خواهند بر ما فشار بیاورند و ما را وادار به تسلیم کنند.

قاسمی در ادامه خطبه به مهم‌ترین مطالبات و خواسته‌های مردم و مسؤولان اشاره کرد و گفت: در حوزه صنعت، قطب صنعتی بادرود با ۱۰۰ هکتار در حاضر تعدادی از سرمایه‌گذاران اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این منطقه برای توسعه نیازمند ۱۰۰ هکتار دیگر است که دولت در این زمینه مساعدت کند.

وی گفت: دومین مطالبه به حق مردم این است که ایستگاه راه آهن بادرود با پیشینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ سال طی مصوبه‌ای قرار بود در این ایستگاه بارانداز راه‌اندازی شود که متأسفانه در اجرای آن تعلل صورت گرفت.

امام جمعه بادرود افزود: نماز خانه و سرویس بهداشتی آن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با گذشت هشت سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده است این در حالی است که روزانه ۲۴ قطار مسافربری در این مسیر تردد کرده و بعضاً در ایستگاه متوقف می‌شوند.

قاسمی در ادامه به مشکل گرانی سرسام آور زمین در بادرود اشاره کرد و افزود: گرانی مسکن این روزها برای عموم مردم به ویژه جوانان به یک دغدغه تبدیل شده است و می‌طلبد دولت برای مسکن جوانان زمین‌های ارزان قیمت فراهم کند.

کد خبر 582372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.