۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
۵۰ فقره کلاهبرداری با رسید جعلی

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با ارائه رسید جعلی به فروشندگان سایت‌های اینترنتی مرتکب پنجاه فقره سرقت شده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان لطیفی اظهار کرد: با مراجعه شهروندی به کلانتری خلیج فارس مشخص شد که شاکی کالایی را برای فروش در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده است و متهم پس از هماهنگی با وی به محل مسکونی شاکی مراجعه و با ارائه رسید بانکی، کالای مورد نظر را دریافت کرده است ولی پس از مدتی شاکی متوجه شده است که مبلغی به حسابش واریز نشده است.

وی افزود: در حین انجام تحقیقات پلیسی، پرونده‌های مشابه دیگری نیز در کلانتری تشکیل شد و تیمی از ماموران کلانتری مسئولیت پرونده را به صورت ویژه بر عهده گرفتند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات به دست آمد و رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم در همین محدوده کلانتری شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری به پنجاه فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران با ارائه رسید جعلی به فروشندگان کالا در فضای مجازی معترف شد و بدین ترتیب شناسایی سایر مال باختگان در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ لطیفی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

کد خبر 582313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.