مخالفتی برای اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران_اصفهان وجود ندارد

وزیر راه و شهرسازی پروژه قطار سریع‌السیر تهران اصفهان را یکی از طرح‌های مطرح شده در سفر رئیس جمهور دانست و گفت: فکر نمی‌کنم برای اجرای آن مخالفتی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رستم قاسمی امروز _ بیست‌وششم خردادماه_ در جریان سفر استانی به اصفهان اظهار کرد: مطالب مربوط به پروژه قطار سریع‌السیر تهران_اصفهان به دو بخش تقسیم می‌شود، نخست مسائل فنی و موضوعاتی که به درون وزارتخانه بر می‌گردد و قرار است در یک برنامه دو سه هفته‌ای موضوعات فنی پروژه را تعیین تکلیف کنیم.

وی دومین دسته موضوعات مربوط به این پروژه را مربوط به خارج از وزارتخانه دانست و افزود: نهادهایی از جمله سازمان مدیریت و بانک مرکزی در این بخش دخالت دارند و به تازگی با سازمان مدیریت و بانک مرکزی مکاتبه‌ای انجام شد، تلاش ما این است که با حضور رئیس‌جمهور در استان موضوع این پروژه را نیز مطرح کنیم.

وی با اشاره به پیشنهاد حمایت و پشتیبانی جدی از این پروژه در سفر استانی به اصفهان، گفت: از معاون اول رئیس جمهور نیز درخواست خواهیم کرد که نشستی با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط در این پروژه برگزار شود تا به یک تصمیم واحد در این زمینه برسیم.

قاسمی پروژه قطار سریع‌السیر تهران_اصفهان را یکی از طرح‌های مطرح شده در سفر رئیس‌جمهور دانست و افزود: در نشستی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد، موضوع پشتیبانی‌های اساسی این پروژه را مطرح می‌کنیم، البته اقدامات مؤثری در این زمینه انجام شده است.

وی این پروژه را یکی از طرح‌های جدید و پیشران در کشور دانست و گفت: این پروژه می‌تواند منشأ اقدامات بعدی باشد، فکر نمی‌کنم برای اجرای آن مخالفتی وجود داشته باشد.

کد خبر 582307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.