رئیسی: اصلاحات اقتصادی یک ضرورت است

رئیس‌جمهور با تاکید بر میدان دادن به جوانان، بازکردن دست بخش خصوصی، افزایش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کشور، رشد اقتصادی در کشور و انضباط مالی در دولت، گفت: قطع کردن دست مفسدان و اصلاحات اقتصادی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ در نشست با اقشار مختلف مردم استان اصفهان، اظهار کرد: امروز توفیق حاصل شد که در جمع مردم شهیدپرور استان اصفهان حضور یافتم، استان اصفهان مهد بزرگان و عرفا بوده که برای جهان اسلام همواره موجب فخر بوده است.

وی با بیان اینکه امروز خون شهدا باعث جهل‌زدایی شده است و بیداری امروز امت اسلامی، از جمله برکات خون شهدا است، افزود: امروز به‌رغم خواست دشمنان، ایران اسلامی از تمام زمان‌ها دستی برتر دارد و قوی‌تر است و دشمنان این کشور با توجه به هزینه‌هایی که صرف کردند، در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دارند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه امروز به برکت خون شهیدان ابتکار عمل به دست مجاهدان فلسطینی است، تصریح کرد: دشمنان همواره در تلاش برای نفوذ در منطقه هستند، اما بارها اعلام کردیم منطقه به برکت خون شهید سلیمانی حضور آمریکایی‌ها را تحمل نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه از جمله مهمترین مؤلفه‌های قدرت ایمان، برخورداری از علم و نیروی مسلح توانمند و حضور رهبری با تدبیر است که جامعه امروز به هشدارهای رهبر معظم انقلاب توجه دارد، گفت: در کنار مؤلفه‌های قدرت، ضعف‌هایی نیز وجود دارد اما باید بدانیم که هر جا به نسخه انقلاب اسلامی عمل کردیم پیروز بودیم، اما هرگاه که دست‌اندرکاران نسخه متفاوتی را مطرح کردند به مشکل برخورد کردیم.

آیت‌الله رئیسی گفت: امروز در بازدید از پارک علم و فناوری استان اصفهان شاهد اقدامات جوانان این کشور بودیم؛ این حرکت‌ها نوید آینده‌ای روشن برای کشور را می‌دهد.

وی اظهار کرد: باید زودتر از این اصلاحات اقتصادی انجام می‌شد، بر همین اساس قطع کردن دست مفسدان و اصلاحات اقتصادی یک ضرورت است، امروز در دولت میدان دادن به جوانان، باز کردن دست بخش خصوصی، افزایش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کشور، رشد اقتصادی در کشور و انضباط مالی یک ضرورت است؛ در این دولت با کمک خداوند و مردم ایران اصلاحات اقتصادی را با قوت دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 582280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.