سفر رئیس‌جمهور به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک

معاون استاندار تهران از سفر رئیس‌جمهور به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سیدعباس جوهری اظهار کرد: رئیس‌جمهور محترم به اتفاق هیئت همراه شنبه _بیست‌وهشتم خردادماه_ سفری به دیار ۱۵ خرداد، شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک خواهند داشت.

وی افزود: رئیس‌جمهور در این سفر از برخی پروژه‌های مهم این سه شهرستان بازدید خواهند داشت، همچنین جلسه‌ای به منظور بررسی مسائل، مشکلات و نیازمندی‌های مختلف شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با حضور رئیس‌جمهور، هیئت همراه، استاندار تهران و برخی مسئولان استانی و شهرستانی تشکیل خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران یادآور شد: اخیراً مصوباتی جامع و کامل برای تمام شهرستان‌های استان تهران، با حضور ریاست جمهور در شورای اداری استان تهران مطرح و مصوب شده است و با حضور رئیس‌جمهور در این سه شهرستان، علاوه بر این مصوبات کلی، مصوباتی هم برای رفع بعضی مشکلات ویژه این سه شهرستان به تصویب خواهد رسید.

جوهری ادامه داد: آیت‌الله رئیسی پیش از این سفر، به شهرستان‌های پردیس، شهریار، ملارد و قدس نیز سفر داشته است و در فرصت‌های آتی به سایر شهرستان‌های استان تهران نیز سفر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این سفر، چندین نشست کارشناسی در استانداری تهران و نهاد ریاست‌جمهوری برای بررسی اولیه مشکلات برگزار شده و اقدامات کارشناسی صورت پذیرفته است.

کد خبر 582252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.