ریل اقتصادی کشور تغییر کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تاکید بر تغییر ریل اقتصادی کشور، گفت: الگوی توسعه پایدار باید کنار گذاشته و از الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین میرزایی در نشست مدیران و صاحب‌نظران شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه آب، مسئله اصلی استان اصفهان است، اظهار کرد: در صورت حل مشکل آب، بقیه مشکلات استان را مردم خود با تدبیر و درایتی که دارند، حل می‌کنند، اما اگر این مسئله حل نشود و آب از سراب تا باتلاق گاوخونی جاری نشود، هر اقدامی در استان انجام بشود، دیده نخواهد شد.

وی افزود: پیشنهادهایی در این مورد به وزیر نیرو و معاونان وی داده‌ایم، اما متأسفانه گوشی بدهکار نیست، امیدوارم کلید خوردن استیضاح وزیر نیرو، بدرقه وی اصفهان از دولت نباشد، زیرا وعده‌های محرابیان تاکنون عملی نشده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که بخشی از سرریز جمعیت اصفهان به سواحل آب‌های آزاد بروند، بسیاری از مشکلات ما به یک‌باره مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه صنایع «های‌تِک» راه‌حل توسعه اصفهان است، افزود: با توجه به ظرفیت دانشگاهی عظیم اصفهان که بیشترین بیکاری‌ها هم مربوط به همین دانشگاهیان است و با توجه به مشکل آب و آلودگی هوا، سیاست دولت در اصفهان باید توسعه صنایع «های‌تِک» باشد که نیازمند آب نبوده، آلاینده نیستند و مشکل اشتغال را مرتفع می‌کنند.

حجت‌الاسلام میرزایی ادامه داد: اصفهان، ظرفیت مناسبی برای پایلوت شدن در حوزه الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی دارد؛ اگر پیش از نمایندگی می‌گفتیم متهم به بی‌اطلاعی می‌شدیم، اما الان و در زمان نمایندگی اعلام می‌کنم که اگر حجت‌الاسلام رئیسی، الگوی توسعه پایدار را ادامه دهد به سرنوشت رؤسای جمهور قبل دچار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تاکید بر تغییر ریل اقتصادی کشور، گفت: الگوی توسعه پایدار باید کنار گذاشته شده و الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی استفاده شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصفهان ظرفیت دارد که پیشرو و پیشران الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی باشد و هیئت دولت باید این مسائل را در نظر بگیرد تا عملکردی متفاوت از دولت‌های قبل داشته باشد.

کد خبر 582250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.