۸ فروند هواپیما به دستور رئیس‌جمهور در هسا تولید می‌شود

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید رئیس‌جمهور از مجموعه بودجه‌ای برای این مجموعه در نظر گرفته شد تا با استفاده از آن به نیت امام رضا(ع) هشت فروند هواپیمای مسافربری تولید شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حاجی‌دلیگانی امروز _پنج‌شنبه، بیست‌وششم خردادماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر که با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار شد، اظهار کرد: رئیس‌جمهور امروز با حضور در استان اصفهان از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) در شاهین‌شهر بازدید کرد و از اقدامات صورت گرفته در این مجموعه ابراز رضایت کرد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در بازدید از این مجموعه دستور داد که بودجه‌ای در اختیار آن قرار داده شود تا با استفاده از این بودجه به نیت امام رضا (ع) هشت فروند هواپیمای مسافربری تولید شود، افزود: هم اکنون چهار فروند هواپیمای باری در دست تولید است و مقرر شد چهار فروند هواپیمای مسافربری دیگر نیز تولید شود.

این نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار را نجیب، خون‌گرم، زحمت‌کش، باسواد و ولایی دانست و گفت: برخی از مسائل در سطح ملی وجود دارد و با توجه به رفت‌وآمدهای هیئت‌های مختلف به کشور، دوران طلایی برای ایران در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: اگرچه جراحی اقتصادی در حال حاضر برای مردم سخت است، اما اگر این اتفاق توسط دولت انجام نمی‌شد، کشور از لحاظ اقتصادی به سقوط می‌رسید، زیرا دیگر توان ادامه این روند وجود نداشت و این جراحی اقتصادی برای کشور نیاز بود.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه رئیس‌جمهور جرئت، اخلاص و صداقت برای جراحی اقتصادی داشت، اما از برخی وزرا و مدیران که کار خود را به موقع انجام نمی‌دهند، گله‌مند هستیم، یادآور شد: گاهی تصمیم‌سازها به تصمیم‌گیران اطلاعات غلط می‌دهند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی ایستادند که کار به درستی پیش نرود در صورتی که اصل کار درست است، افزود: تمام دغدغه‌ها و گرانی‌ها به دلسوزان دولت منعکس می‌شود و هیچ کمبودی در کشور وجود ندارد.

وی، مشکل بازار ارز را نبود مدیریت دانست و تصریح کرد: در مقطعی فروش نفت کشور کاهش پیدا کرد، اما دوباره روند صعودی را طی می‌کند و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: مردم مطمئن باشند ما به عنوان نماینده مردم با کسی تعارف نداریم و وظیفه خود می‌دانیم آنچه که در واقعیت وجود دارد را بیان کنیم و از رئیس‌جمهور، اعضای کابینه و ابزارهای نظارتی برای رفع مشکلات کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ محور از نیازهای دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و روستاها و بخش‌های آنها را به معاون اجرایی رئیس‌جمهور منعکس کرده‌ایم و رئیس‌جمهور برای رفع این مشکلات دستوراتی را صادر کرده است، گفت: در شهرستان شاهین شهر و میمه ۱۵ مورد مصوب شده و بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده و همچنین به ۱۹ پروژه پیشنهادی در حوزه شهرستان برخوار نیز اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

کد خبر 582226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.