درآمد پایدار با انعقاد قرارداد ۳۴ پروژه سرمایه‌گذاری در یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در سطح شهر انجام می‌شود، یکی از منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها تلقی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی با اشاره به انعقاد قرارداد ۳۴ پروژه سرمایه‌گذاری در سطح شهر یزد، اظهار کرد: یکی از راه‌های ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها بخش مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری است، در حال حاضر نسبت به انعقاد قرارداد ۳۴ پروژه سرمایه‌گذاری در سطح شهر یزد اقدام شده است، انتظار می‌رود با توجه به استقبال خوب سرمایه‌گذاران از این پروژه‌ها، مشکلات آنها رفع و این پروژه‌ها به خوبی اجرا شود.

وی با بیان اینکه از سوی سازمان مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری به طور مداوم گزارشی از نحوه اجرا و میزان پیشرفت و سایر موارد مرتبط با این پروژه‌ها ارائه شود، ادامه داد: به طور یقین ارائه گزارش باعث می‌شود انجام پروژه‌ها هر چه سریع‌تر محقق شود، نماینده شوراها در سازمان مشارکت‌ها می‌تواند به عنوان ناظر بر ارائه این گزارش‌ها نقش‌آفرینی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص بعضی موارد راجع به دفاتر کارگزاری، تصریح کرد: با توجه به مباحث و تصمیمات قبلی، شهرداری باید تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ نتیجه پیشنهادها و بررسی‌های خود را برای ادامه کار دفاتر کارگزاری به شورای اسلامی شهر اعلام کند.

کد خبر 582175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.