اجرای عملیات اجرایی انتقال گاز سراسری خوروبیابانک

نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: در فاز اول پروژه انتقال گاز به شهرستان خوروبیابانک بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و به‌زودی عملیات اجرایی انتقال گاز سراسری به این شهرستان کلید خواهد خورد.

الهام آزاد در حاشیه بیست‌وپنجمین سفر استانی رئیس جمهور به استان اصفهان و حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نماینده دولت در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سفر رئیس‌جمهور به هر استان با محوریت تکمیل پروژه‌هایی که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، انجام می‌شود و در این سفر اعتبار و بودجه لازم به پروژه‌ها اختصاص داده خواهد شد.

وی ادامه داد: از آن جایی که نمایندگان دولت در این سفر به شهرستان‌های استان اصفهان سفر کردند، برخی مطالبات نیز از طرف مردم، مسئولان و فعالان اقتصادی مطرح شد که به عنوان مصوبات سفر و پیگیری‌های آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم نائین و خور وبیابانک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات زیرساخت گاز و انتقال گاز سراسری به شهرستان خوروبیابانک که بخشی از آن در حوزه استحفاظی شهرستان نائین قرار دارد، یکی از مسائل مهم است که نیازمند سرمایه‌گذاری و توسعه است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول پروژه انتقال گاز به شهرستان خوروبیابانک بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و به‌زودی عملیات اجرایی انتقال گاز سراسری به شهر انارک از طریق ایستگاه مادر کلید خواهد خورد.

کد خبر 582166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.