پیگیر رفع مشکلات جاده‌ها و آب‌رسانی به روستاها هستیم

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت گفت: مهم‌ترین مسائلی که در گذشته نیز در هیئت دولت بررسی شد و پیگیر آن بودیم، جاده‌های روستایی، آب‌رسانی روستاها، آب شرب روستایی، فاضلاب و بهداشت و درمان شهرستان است.

حسین محمدصالحی‌دارانی در حاشیه سفر وزیر بهداشت به شهرستان فریدونشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هنگامی که وزیری در منطقه‌ای حضور پیدا می‌کند، جدا از حوزه کاری خود، نماینده دولت است و همه مسائل و مشکلات شهرستان را بررسی می‌کند.

وی افزود: مهم‌ترین مسائلی که در گذشته نیز در هیئت دولت بررسی شد و پیگیر آن بودیم، جاده‌های روستایی، آب‌رسانی روستاها، آب شرب روستایی، فاضلاب، بهداشت و درمان شهرستان است که با پیگیری‌های انجام شده، دستگاه سی‌تی‌اسکن به این شهرستان تحویل داده شد و امیدواریم مابقی مسائل نیز دنبال شود.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت ادامه داد: زیرساخت‌های آب‌رسانی در روستاها وجود ندارد. بسیاری از روستاها تحت پوشش آبفا نیستند و آب آنها از چشمه تأمین می‌شود که چشمه‌ها خشک شده‌اند یا آب شرب سالم ندارند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده، سال گذشته پروژه تأمین آب شرب چهار شهرستان ردیف ملی به خود گرفت و یکی از مسائل مهمی که امروز در حوزه چهار شهرستان در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح خواهیم کرد و پیگیر آن خواهیم بود، تأمین آب شرب چهار شهرستان است.

پیگیری دریافت مجوز ماده ۲۳ برای فریدونشهر

محمدصالحی‌دارانی اضافه کرد: به این علت که فاضلاب فریدونشهر زیرمجموعه فاضلاب شهر داران قرار گرفته بود، در سال‌های گذشته تنها برای داران ردیف ملی دیده شده بود و به هیچ‌وجه سازمان برنامه‌وبودجه این موضوع را قبول نکرد.

وی گفت: در نهایت پیگیر مجوز ماده ۲۳ برای فریدونشهر بودیم که مقداری از آن از حوزه سازمان خارج شده، به حوزه استانی رفته و در حال رسیدگی و بررسی است تا مجوز ماده ۲۳ در استان دریافت شود، لذا در صورتی که این مجوز از استان گرفته شود، کمک ملی نیز می‌توانیم داشته باشیم.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت با بیان اینکه متأسفانه کمبود پزشک معضل کل کشور است و تنها مختص این منطقه نیست، خاطرنشان کرد: یکی از ضرورت‌های قول داده شده، فراهم کردن دستگاه سی‌تی‌اسکن در فریدونشهر بود که انجام شد و سعی خواهد شد سایر مباحث نیز در ادامه پیگیری شود.

کد خبر 582161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.