سبزعلی‌آباد؛ نیازمند توجه مسئولان

شهردار هشتگرد از وجود بافت فرسوده و معابر کم‌عرض در محله سبزعلی این شهر خبر داد و گفت: به‌منظور بهبود وضعیت این محله لازم است دستگاه‌های حاکمیتی وارد عمل شوند.

علی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساخت شهری آباد مستلزم مشارکت شهروندان است و مدیریت شهری تلاش دارد از این ظرفیت در راستای بهبود کیفیت زندگی و تأمین آسایش شهروندان استفاده کند.

وی با اشاره به بافت فرسوده و معابر کم‌عرض محله سبزعلی‌آباد، افزود: به منظور بهبود وضعیت این محله لازم است دستگاه‌های حاکمیتی وارد عمل شوند.

شهردار هشتگرد با بیان اینکه نبود امکان حضور نیروهای امدادی در معابر کم‌عرض محله سبزعلی آباد از مهم‌ترین مشکلات اهالی این محله است، خاطرنشان کرد: چنان‌چه حادثه‌ای رخ دهد، نیروهای امدادی نمی‌توانند با خودروهای سنگین در معابر کم‌عرض حضور پیدا کنند و امدادرسانی داشته باشند.

یعقوبی احداث جاده کمربندی در بخش جنوبی شهر را یکی راهکارهای مؤثر برای رفع ترافیک اعلام و تصریح کرد: جاده کمربندی در بخش جنوبی شهر می‌تواند موجب تسهیل در تردد شهروندان شود و عمران و آبادانی این بخش از شهر را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به درنظرگرفتن بودجه مناسب برای اجرای پروژه کمربندی جنوبی هشتگرد و آمادگی شهرداری برای آغاز عملیات احداث، گفت: زمینه برای توافق با مالکان املاک واقع در طرح تعریض مهیا است و شهرداری پس از جلب رضایت آنان، اقدامات عمرانی را آغاز خواهد کرد.

شهردار هشتگرد به پتانسیل‌های شهر برای جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و افزود: اراضی مناسب و مستعدی برای سرمایه‌گذاری در اختیار شهرداری است و مدیریت شهری آمادگی دارد با مشارکت سایر دستگاه‌ها به ویژه بخش خصوصی جهت توسعه زیرساخت‌های شهری گام بردارد.

کد خبر 582160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.