قتل مادر در پی اختلافات خانوادگی

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری فردی که به‌علت اختلافات خانوادگی، مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ یدالله طهماسیان اظهار کرد: درپی اعلام گزارش ۱۱۰ مبنی بر قتل خانمی ۶۵ ساله در شهرستان قرچک، کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حضور عوامل تشخیص هویت در محل مشخص شد که متوفی از ناحیه سر دچار خونریزی شده است؛ بنابراین در تحقیقات میدانی این پلیس، اهالی محل اطلاع دادند که در منزل متوفی صدای درگیری شنیده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ادامه داد: اولیای دم شناسایی و سه دختر متوفی در پلیس آگاهی حاضر و اظهار داشتند که مادر ما در منزل تنها زندگی می‌کرد اما یک برادر هم داریم که به بهانه‌های مختلف با مادرمان درگیر می‌شد و از او طلب پول می‌کرد.

وی تصریح کرد: با اخذ دستور قضائی و مراجعه نکردن فرزند پسر در پلیس آگاهی و شروع تحقیقات محلی، مشخص شد فرزند پسر متوفی در زمان فوت در محل حادثه حضور داشته است و وی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف متهم

سرهنگ طهماسیان اضافه کرد: متهم ابتدا منکر حضور خود در منزل متوفی شد اما با توجه به مدارک موجود، پس از چندین ساعت تحقیقات مستمر لب به اعتراف گشود و اظهار کرد در روز حادثه من به خانه مادرم رفتم، با مادرم درگیر شدم و او از من خواست که از خانه بیرون بروم. ناخواسته با مادرم گلاویز شدم و او را به سمت عقب هل دادم که او از پشت با چارچوب درب و سپس بخاری برخورد کرد و به زمین افتاد و زمانی که دیدم نبض مادرم ضعیف است، منزل را ترک کردم و متواری شدم.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان نسبت به بالا بردن آستانه تحمل خود اقدام و در صورت بروز مشکلات خانوادگی از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 582142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.