۵۰ درصد شبکه فاضلاب خوانسار اجرا نشده است

فرماندار خوانسار گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد شبکه فاضلاب شهری خوانسار اجرا نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی علی‌خاصی امروز _پنجشنبه، بیست‌وششم خردادماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار، اظهار کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی انجام شده است، اما بودجه‌ها با اولویت هزینه نشده است.

وی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام خوانسار، افزود: یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیاز است، زیرا ۵۰ درصد شبکه فاضلاب شهری خوانسار اجرا نشده است.

حجت‌الاسلام رسول خواجه‌کریمی، امام‌جمعه شهرستان خوانسار نیز در این جلسه اظهار کرد: سخن گفتن از اجرا شدن دستاوردهای جمهوری اسلامی جهاد تبیین است، زیرا تاکنون اقدامات زیادی در این شهرستان انجام شده است.

وی گفت: بیشترین طرح‌های نیمه‌تمام به ۲۰ سال گذشته بازمی‌گردد، لذا تکمیل این پروژه‌ها نیازمند توجه مسئولان و تأمین اعتبارات مورد نیاز است. کمربندی خوانسار، فاضلاب شهری و تونل خوانسار-بویین میاندشت نمونه این پروژه‌ها است.

در ادامه سیدمسعود خاتمی، نماینده شهرستان‌های خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه خوانسار به دلیل بعد مسافت تا مرکز استان اصفهان مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: شیب تند خیابان ۱۳ محرم که تصادف‌های زیادی در آن رخ است، نیاز به ایجاد کمربندی دارد که به دلیل کمبود اعتبار این طرح معوق مانده است.

وی خواستار احقاق حقابه مردم خوانسار از محل سد کوچری شد و تصریح کرد: با وجود اینکه حقابه کشاورزی در اجرای طرح سد کوچری تعریف شده است اما هنوز تخصیص داده نشده است.

نماینده مردم خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سد باغکل به منظور پیشگیری از سیل در شهرستان اجرا شده، اما نشت آب موجب نگرانی مردم شده است.

کد خبر 582113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.